پیش بینی رونمایی از iPhone 5S در 10 سپتامبر واقعی است ؟

رفته رفته از آخرین کنفرانس های اپل و معرفی جدید ترین سیستم عامل iOS می گذرد و همگی منتظر رونمایی محصولات جدید اپل مثل آیفون و آیپد نسل جدیدتر هستیم ، همان طور که اطلاع دارید معمولا طبق روال گذشته پس از معرفی آخرین نسخه های Beta از سیستم عامل ها اپل خبر هایی از معرفی محصول جدید و سیستم عامل نهایی خود در  گوشه کنار اینترنت درج  میکند.

طبق آخرین اخبار موثق اپل گزارش هایی از رونمایی محصولات جدید خود در تاریخ September 10 داده است، یکی از وبلاگ نویسان به نام “Jim Dalrymple”  که همیشه در مورد اخبار شایع یا واقعی اپل اظهار نظر داشته و معمولا نظر های بی عیب نقصی داشته است شایعات مربوط به رونمایی در ماه سپتامبر را اینبار درست خواند و تایید کرد .

 

 

خوب یکی از محصولاتی که هر سال طرفداران بسیار زیادی دارد iPhone هست ، امسال نیز آیفون نسل جدید به لقب غیر رسمی iPhone 5S نامگذاری شده است که پیش بینی می شود از لحاظ ظاهری تفاوتی با iPhone 5 نداشته اما در سخت افزار و نرم افزاری تغییرات و پیشرفت هایی چون  دوربین 12 مگاپیکسلی ، A7 CPU  ، فلش LED  دو گانه ، رم 2 گیگابایتی و سنسور انگشت  خواهد کرد .

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ معرفی تا فروش آیفون های نسل های پیش بندازیم مشاهده می کنیم  زمان معرفی تا فروش حدود ۱۲ روز هست ! با توجه به تخمین هایی که می توان زد شما تاریخ معرفی و کنفرانس اپل را چند سپتامبر  پیشبینی می کنید ؟‌

 

 

 

 

به نظر شما iPhone 5s در چه تاریخی معرفی می شود ؟ آیا مشتاق به خرید این محصول فوق العاده هستید ؟