پیش‌نمایش تازه منتشرشده از نسخه‌ی دوم توییک عالی Apex

Sentry شخص پشت توییک Apex و شماری دیگر از توییک‌های معروف سیدیا به تازگی پیش‌نمایشی از نسخه‌ی دوم توییک بسیار پرطرفدار Apex را منتشر کرده است. Apex توییکی است که به کاربران امکان گروه‌بندی اپلیکیشن‌ها را از طریق جمع‌کردن آیکون‌های متعدد بر روی همدیگر می‌دهد. حال جانی دوباره در کالبد توییک دمیده شده است تا این قابلیت بر روی آی‌اواس ۷ نیز با عنوان Apex 2 قابل استفاده باشد.

Apex-Cydia-Tweak

اگر از کاربرانی هستید که تمایلی به فولدربندی اپلیکیشن‌ها ندارند٬ Apex توییکی است که به احتمال زیاد خواهد توانست توجهتان را جلب کند. ایده‌ی پشت توییک بسیار جالب است٬ اما پیاده‌سازی و انیمیشن‌های روان آن در هنگام استفاده است که آن را این چنین با ثبات کرده است. طرز کار نسخه‌ی نخست و سازگار با آی‌اواس ۶ Apex را می‌توانید در ویدیوی زیر ببیند:

 

ناگفته پیداست که پاگذاشتن Apex به آی‌اواس ۷ چه اتفاق خوشایندی است. همانطور که در ابتدای پشت اشاره کردیم ویدیوی کوتاهی از طرز کار نسخه‌ی دوم این توییک توسط Sentry بر روی Vine با این توضیح که انتظارها به زودی به پایان خواهند رسید منتشر شده است که کلیتی از آن چه که خواهیم دید را برایمان تداعی می‌کند:

بر اساس آن چه در ویدیوی فوق می‌بینیم٬ Apex در نسخه‌ی دوم نیز عملکردی بسیار مشابه با نسخه‌ی نخست شاهد داشت. Sentry برای ساخت این نسخه نیز با همان توسعه‌دهنده‌ی نسخه‌ی قبل با نام Aditya KD همکاری کرده است. بنابراین به احتمال زیاد ساختار درونی توییک نیز در کل مشابه نسخه‌ی قبل خواهد بود.

نسخه‌ی نخست Apex به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس قابل خریداری است. اگر تیم A3tweaks در رابطه با Apex نیز مطابق رفتار جدیدی که در مورد آپدیت‌های سازگار با آی‌اواس ۷ توییک‌هایشان در پیش گرفته‌اند عمل کنند٬ در قیمت Apex 2 تخفیفی برای کسانی که نسخه‌ی پیشین این توییک را خریداری کرده بودند خواهیم دید.