پیشنهاد بازپرداخت خریدهای داخل بازی توسط اپل

کمپانی اپل اخیراً در راستای سیاست بازپرداخت خریدهای داخل بازی که اشتباهاً توسط کودکان بدون اطلاع والدین از داخل بازی ها انجام شده است (in-App Purchases) ایمیل هایی را برای صاحبان اپل آیدی هایی که جدیداً خرید داخل بازی انجام داده اند ارسال کرده است.

این ایمیل حاوی دستورالعملی برای درخواست استرداد مبلغ خریداری شده می باشد به این صورت که خریداران باید وارد اپل آیدی آیتونز خود شده و فرمی را پر کنند، کارشناسان اپل فرم ها را بررسی کرده و در صورت صلاحدید مبلغ پرداختی را بازپس خواهند داد

شرح این ایمیل به صورت زیر است:

شرکت اپل خود را در میسر ساختن تجربه ی استفاده ای عالی از اپ استور برای والدین و کودکان مسئول می داند.ما تمام برنامه ها و خرید های داخل بازی را قبل از عرضه بازدید می کنیم و با اضافه کردن قسمت کنترل والدین در iOS به والدین امکان کنترل دسترسی کودکان به قسمت ها و برنامه های مختلف را داده ایم

از برخی کاربران شنیده ایم که برای کودکانشان خریدکردن از اپ استور بسیار آسان بوده است به همین دلیل ما قسمت کنترل برای والدین را سفت و سخت تر کرده ایم و علاوه بر این برای موارد خاص پول پرداخت شده را مسترد خواهیم کرد

برای درخواست استرداد پول باید مراحل زیر را طی کنید:

مدارک خریدهای داخل بازی خود را پیدا کنید، این مدارک را یا از داخل رسیدی که در ایمیل دریافت کرده اید و یا از طريق تاریخچه ی خریدها در آیتونز پیدا کنید

از این لینک برای پر کردن فرم درخواست استفاده کنید

اطلاعات درخواست شده در فرم را پر کنید و در قسمت توضیحات متن Refund for in-App Purchases made by a minor را وارد کنید

شرکت اپل درخواست های شما را مرور خواهد کرد و از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می کند. تمام درخواست ها باید تا قبل از 15 آپریل 2015 فرستاده شوند.

دوستان اگر در اکانتتون in-App Purchase دارید که اشتباهی خریدید میتونید درخواستی تنظیم کنید تا درصورت درست بودن مدارک پول به حساب شما بازپس داده شود

آموزش پر کردن فرم

1- روی لینک بالا کلیک کنید تا وارد صفحه ی پشتیبانی شوید

problem2

2-در قسمت Select Your help Topic گزینه ی Account and Billing را انتخاب کنید

3- نام و نام خانوادگی و اپل آیدی و ایمیل مرتبط با اپل آیدی خود را وارد کنید

4-در قسمت iTunes Store/App Store Country کشور مرتبط با اپل آیدی خود را انتخاب کنید

5-در قسمت Specific Request گزینه ی (I have another question(explain below را انتخاب کنید

6-در قسمت Order number باید شماره ی رسید خریدی که میخواهید مبلغ آن را پس بگیرید وارد کنید! این شماره یا در رسیدی است که اپل بعد از خرید برای شما ایمیل میکند و با نام Order Number یا Receipt number موجود است و یا باید وارد آیتونز شوید و با اپل آیدی خود وارد شوید روی اپل آیدی کلیک کنید و Account را بزنید، سپس از قسمت Purchase History شماره ی رسید خود را پیدا کنید

problem

7-در قسمت Detail about the issue متن Refund for in-App Purchases made by a minor را بنویسید

8- دکمه ی Submit را بزنید