پخش کننده و نمایش زیر نویس فارسی با VLC Media Player مک

زیر نویس فارسی در مک

نرم افزار VLC Media Player مک قدرتمند ترین پلیر و برترین پخش کننده برای زیر نویس های فارسی در سیستم عامل OS X مک  !‌

یکی در دغدغه های کاربران مک  فرمت های خاص و پخش نشدن انها در پلیر پیشفرض مک بوده که همیشه نیاز به یک پلیر قوی یکی از نیاز های مبرم کاربران بوده است .  در این ساعت با نرم افزار  VLC Media Player با شما هستیم .  این نرم افزار در واقع باید روی هر مک نصب باشد و باید گفت جزو نرم افزار های ضروری مک هست .  شما توسط پلیر  VLC Media Player مک می توانید فرمت های MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, MKV. FLV و … را به راحتی پخش کنید ! در این پست از اپل اپس دانلود آخرین نسخه VLC Media Player مک و نحوه نمایش زیر نویس فارسی را برای شما عزیزان آماده کردیم .

  • همچنین از ویژگی های برتر این برنامه نمایش زیر نویس فارسی در فرمت های .SRT و  .SUB می باشد .

 

دانلود نرم افزار VLC Media Player مک :

از آن جایی که این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و معمولا اپدیت های زیادی می شود برای شما عزیزان لینک وب سایت رسمی این اپ با آخرین نسخه را قرار می دهیم . فقط کافیست وارد لینک زیر شوید و نسخه مربوط به مک را دانلود کنید . ( همیشه نسخه آپدیت شده قابل دانلود هست )

دانلود VLC Media Player مک

آموزش نمایش زیر نویس فارسی در VLC Media Player مک :

نکته :  برای نمایش صحیح زیر نویس فارسی باید از تنظیمات نرم افزار وارد  VLC >Pereferences سپس تب Subtitle &OSD شوید و طبق تصویر زیر Default encoding را روی Arabic (Windows – 1256 ) قرار بدید .

 

VLC Media Player مک
VLC Media Player مک

 

زیرنویس فارسی مک
زیرنویس فارسی مک

حالا به راحتی ابتدا فیلم با هر فرمتی را توسط نرم افزار VLC Media Player مک اجرا کنید ٫ سپس از منوی بالای این برنامه روی Subtitles کلیک کرده و توسط گزینه  Add Subtitle File فایل زیر نویس با فرمت مربوط را بار گذاری کنید .

امید واریم از از این آموزش کاربردی و ساده استفاده مفیدی ببرید و اشتراک گذاری برای دوستان فراموش نشود ! تشکر

اگر از آموزش بالا خوشتون اومده، مطالب و ترفندهای زیر رو هم می تونید مطالعه کنید.

راهکارهای افزایش طول عمر باتری در Ios 10

۴ روش دانلود تصاویر و کلیپ های اینستاگرام با آیفون