پشتیبانی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در نسخه‌های بعدی جیلبریک یالو

در حال حاضر تمرکز دنیای جیلبریک بر روی یالو است که توسط لوکا تدسکو عرضه گردیده است. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با نسخه‌های اولیه این ابزار که برای جیلبریک iOS 10 تا iOS 10.1.1 بود، قابل جیلبریک بود؛ اما با عرضه یالو برای iOS 10-10.2 این دو آیفون از لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده حذف شدند.

این باعث شد که کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از جیلبریک پایدار برای دستگاه خود ناامید شوند اما خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد و پشتیبانی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به زودی به یالو اضافه خواهد شد.

لوکا تدسکو در توییت اخیر خود گفته که کارش را برای یالو 1011 به پایان خواهند رساند. این ابزار به طور خاص برای جیلبریک آیفون 7 و آیفون 7 پلاس آپدیت می‌شود، چون این دو دستگاه در iOS 10.2 جیلبریک نمی‌شوند و تنها در فریمورهای پایین‌تر این کار امکان پذیر است. پس به زودی باید منتظر عرضه جیلبریک پایدار برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با iOS 10 تا iOS 10.1.1 باشیم.

کابران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در صورتی که به iOS 10.2 و یا iOS 10.2.1 آپدیت کرده و SHSH دستگاه خود را ذخیره نکرده باشند؛ باید تا اطلاع ثانوی قید جیلبریک را بزنند. تدسکو که پس از توسعه کامل ابزارهای منتشر شده خود، قصد دارد به طور کلی از این راه کنار بکشد و باید منتظر سایر هکرها و گروه‌ها باشیم.

منبع Luca Todesc
از طريق iDownloadBlog