پروژه جدید اپل

سایت AppleInsider طی خبری اعلام کرده که اپل قصد دارد پروژه ای با عنوان ” فروشگاه به فروشگاه ” را در نیمه دوم سال جاری میلادی به اجرا درآورد. این پروژه که قرار است در 25 فروشگاه از فورشگاه های بزرگ زنجیره ای Target در آمریکا عملی شود، چیزی شبیه طرحی است که هم اکنون در برخی از شعب فروشگاه های Best Buy به اجرا در آمده.

یک منبع آشنا به طرح های اپل افشا کرده که اپل قصد دارد در 25 فروشگاه از فروشگاه های زنجیره ای Target در آمریکا، غرفه ای مخصوص اپل بر پا کند و محصولات خود را در یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای آمریکا که حدود 1725 فروشگاه داخل آمریکا دارد به فروش برساند. فروشگاه های زنجیره ای Target، از نظر گستردگی شعبات، مقام دوم را در آمریکا دارد.

به گفته این منبع آشنا به طرح های اپل، این 25 فروشگاه در محل هایی هستند که امکان ساختن فروشگاه های اصلی اپل وجود ندارد و اپل به همین منظور این 25 فروشگاه را انتخاب کرده. او در ادامه صحبت ها نیز اشاره کرد که احتمالا این فقط نقطه شروع یک طرح بزرگ از طرف اپل است و اپل قصد دارد در آینده ای نزدیک غرفه های خود را در فروشگاه های بزرگ دیگر نیز راه اندازی کند.

بنا بر گزارش AppleInsider، اپل و Target تا کنون صحبت های زیادی پیرامون راه اندازی غرفه های اختصاصی اپل در این 25 شعبه کرده اند و به زودی این 25 شعبه در آمریکا، پذیرای محصولات اپل از جمله آیفون، آیپاد، آیپد و مک بوک ها خواهند بود.

 

ترجمه شده از: AppleInsider

 

best_buy_apple_shop