ورژن 8.0 توییک BiteSMS به زودی عرضه میشود ، اینبار هماهنگ با iOS 7

این برنامه ، یکی از کاربردی ترین و البته پرطرفدارترین توییک های منتشر شده در Cydia میباشد که پس از عرضه ی آن در 5 سال پیش ، بسیار مشهور شد و یکی از برنامه هایی بود که بیشترین دانلود از Cydia را در اختیار داشت . اکنون و پس از عرضه ی ناگهانی جیلبریک iOS 7 ، تیم سازنده ی این نرم افزار نیز اعلام کرده است که کار نسخه ی بتا تقریبا تمام شده است و در طی روزهای آینده ، شاهد عرضه ی آن خواهید بود .

 

biteSMS-logo-large-no-background

 

خبر رسمی این عرضه در انجمن biteSMS :

 

” ما مشکلات خود با Mobile Substrate را حل کرده ایم و تنها کمی با پردازنده های 64 بیتی مشکل داریم . بعد از 10 ساعت فعالیت مداوم ، این مشکلات را حل کرده ایم و تنها چند مشکل مربوط به runtime داریم که حل کردن آنها واقعا سخت است .

اما ما میتوانیم به شما این امید را بدهیم که طی چند روز آینده ، ورژن سازگار با iOS 7 این برنامه عرضه خواهد شد . ما چندین ماه است که برای سازگاری آن برای iOS 7 تلاش کرده ایم و اکنون نیز موفق شده ایم . البته 100 درصد آماده نیستیم ، اما 85 درصد کار ، پیش رفته است . احتمالا 28 دسامبر آنرا عرضه خواهیم کرد . ( امروز چهارشنبه ، 24 دسامبر است  ) ”

 

BiteSMS-7.4

 

با نصب این برنامه شما میتوانید یک محیط بسیار کاملتر برای مدیریت پیامهای خودتان داشته باشید که قابلیت های بسیار گسترده تری از برنامه ی Massages خود آی او اس دارد .