هنوز با Mobile Substrate مشکل دارید؟این پست را از دست ندید

Cydia Substrate Barrel

 

صبح امروز بالاخره Mobile Substrate با نام جدید Cydia Subsrate برای پشتیبانی از iOS 7 و هم چنین دیوایس های 64 بیتی مانند iPhone 5s,iPad Air و iPad Mini Retina آپدیت شد اما باز هم برای بعضی دوستان انگار نه انگار…باز هم خیلی ها شاهد ظاهر نشدن تنظیمات توییک در Setting و کرش های متعدد در دیگر توییک ها بودند.از قرار معلوم این مشکل به دلیل هماهنگ نبودن توییک Substrate Safe Mode با نسخه جدید Cydia Substrate هست که می توان با چند حقه ساده این مشکل را برطرف کرد.

مرحله اول:توییک Cydia Substrate را Uninstall کنید.با این عمل تمام توییک های وابسته به این توییک از جمله Substrate Safe Mode به طور کامل پاک خواهند شد.دقت کنید اگر در لیست انتظار قبل از Uninstall کردن نام Substrate Safe Mode وجود نداشت باید این توییک را دستی پاک کنید.

مرحله دوم:پس از ریستارت شدن دیوایس دوباره به سیدیا مراجعه کرده و توییک Cydia Substrate را نصب کنید.با نصب این توییک به صورت خودکار Substrate Safe Mode نیز نصب خواهد شد.

مرحله سوم:یک توییک دلخواه(ترجیحا Barrel که بیشترین سازگار را دارد) را از سورس اپل اپس(http://AppleApps.ir/repo) نصب کنید.احتمالا مشکل حل شده است.

نکته مهم:اگر با انجام دادن این آموزش هم نتیجه ای نگرفتید باید منتظر بمانید تا توییک مربوطه با دیوایس های 64 بیتی هماهنگ شود.