هشدار Saurik به کاربران برای نصب YUCCA Utilities

دنیای جیلبریک در حال حاضر بسیار گستره شده و همین مسئله باعث سردرگمی برخی از کاربران می‌گردد. چندی پیش پکیجی برای iOS 10.1.1 با نام YUCCA Utilities منتشر شد که مشکلات کرش سیدیا و همچنین هشدار کمبود فضای ذخیره سازی را برطرف می‌کرد.

لوکا تدسکو که جیلبریک iOS 10.1.1 را عرضه کرده است در رابطه با نصب Yucca Utilities به کاربران هشدار داده بود که از استفاده از آن و هر فعال کننده Substrate سیدیا دیگر خودداری نمایند. با این حال برخی از کاربران این توصیه را نادیده گرفتن و Yucca Utilities را نصب نمودند. اما آن‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند که دلیلشان را جیلبریک لوکا می‌دانند در صورتی که نصب توییک باعث مشکل شده است.

حال خالق سیدیا، Saurik، نیز به کاربران هشدار داده است که از نصب این توییک خودداری کنند. توصیه وی برای کسانی که این پکیج را نصب کرده‌اند ریستور به iOS 10.2 و انتظار برای عرضه جیلبریک برای این نسخه می‌باشد.

اگر تا کنون دستگاه خود را جیلبریک نکرده‌اید به شدت توصیه می‌کنیم که تا عرضه نسخه پایدار برای جیلبریک صبر کنید. چون جیلبریک فعلی مشکلات این چنینی دارد و احتمال اینکه مجبور به ریستور هم شوید زیاد است.

منبع: Reddit