نگاه نزدیکتری به نوتیفیکیشن سنتر درآی او اس 7

از زمانی که آی او اس 7 را می بینید می توانید بگویید که خیلی با ورژن های قبلی تفاوت دارد. تمام سیستم دوباره طراحی شده از لاک اسکرسن تا آیکون ها و همه چیز.

ما به تغییراتی که در آی او اس 7 رخ داده نگاهی انداخته ایم. به تغییراتی مانند تغییرات در نوتیفیکیشن سنتر.که الان زیبا تر و کوچک تر است. اولین چیزی که در مورد نوتیفیکیشن سنتر می فهمید بک گراندش است که کاملا فرق کرده چیز بعدی که متوجه تغییرش می شوید که نوتیفیکیشن سنتر به سه قسمت تقسیم شده یکی تمام نوتیفیکیشنا یکی دیگر امروزی ها و دیگری آنهایی که از دست دادیم.

ios 7 nc 1

اگر روی آیکون امروز یا today کلیک کنیم  استاک ها  یا آب و هوا و ریمایندر هاتون را ببینید و برنامه هایی را که توی روز ریختید. و هر چیز را که نخواهید ببینید می توانید در اپ settings ببندید.

ios 7 nc 2

از پیشرفت هایی که نوتیفیکیشن سنتر کرده این است که مثلا اگر فردا کلی برنامه داشته باشیم می گوید: فردا مثلا 7 برنامه دارید و از ساعت 7:30 شروع می شود پس بهتر است الان استراحت کنید!!؟

http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2013/06/ios-7-nc-3.jpg

و چیز جالب هم این است که این تازه ورژن بتا است و احتمالا تغییراتی روی آن انجام میشود!!! ولی چیز هایی که تا به حال در آی او اس 7 دیده ایم بسیار جالب است و بهتر از ورژن های قبلی است خیلی هوشمند تر بوده و نوتیفیکیشن سنتر هم از لاک اسکرین قابل دسترسی است!!!