نسخه دوم Angry Birds Star Wars رسما معرفی شد

چند روز پیش شایعه شده بود که قرار است  Rovio بازی جدیدی را در تاریخ 15 جولای معرفی کند و همینطور هم شد.این بازی چیزی نسیت جز دومین نسخه Angry Birds Star Wars!

AngryBirds_StarWars2_Keyart_Tentative_05_1024x576

روویو این بار سیاست های خود را تغییر داد و نسخه ی دومی از یک بازی را منتشر کرد که تا کنون بی سابقه بوده است.چند روز پیش Rovio در صفحه توییتر خود اعلام کرد که امروز(15 جولای) بازی Angry Birds جدیدی را معرفی خواهد کرد.او عکسی از این بازی منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد

 Angry-Birds-Star-Wars-sequel-teaser-001

که دقیقا نمونه ی یکی از پوستر های فیلم Star Wars 1 بود که در آن Anakin Skywalker روبه روی دیواری ایستاده بود و سایه اش روی دیوار به شکل Darth Vader (شخصیت تاریک آینده او) شده بود که در پستر Rovio نیز این چنین پستری منتشر شده است.

 

Star-Wars-Episode-I-The-Phantom-Menace-poster

همزمان با عرضه این بازی Rovio سیستم جدید به نام Telepod عرضه کرده که با خریدن اسباب بازی های مخصوص Angry Birds میتوانید هر کدام آنها را که می خواهید با متصل کردن به پایه اش وارد بازی کنید.

در این نسخه خط داستانی بازی قویتر شده است و شخصیت هایی چون Yuda و Darth Vader و حتی SIS و بسیاری دیگر قابل بازی کردن می باشند که قدرت های جالبی دارند.جالب اینجاست که در این نسخه میتونید جزو Rebels یا Empire باشید.

این نسخه از قرار معلوم بیش از 30 شخصیت جدید را داراست که در نسخه ی قبلی این بازی وجود نداشتند.

absw2charactersilhouettes

همزمان با این خبر Rovio در پی عرضه کردن اسباب بازی ها،کتاب ها و … از نسخه جدید بازی خود است و از قرار معلوم دوباره قصد به دست گرفتن بازار را دارد.

Rovio اعلام کرده که Angry Birds Star Wars II در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با پنج شنبه 28 شهریور ماه برای سیستم عامل ها عرضه خواهد کرد.دقت کنید که این بازی همانند روال همیشگی ثانیه هایی پس از انتشار برای اولین بار با لینک مستقیم در اختیار شما دوستان عزیز خواهد بود.

در آخر هم نگاهی گذرا به تریلر این بازی زیبا می کنیم: