نسخه جدید توییک CallBar : دیگر تماسها مزاحمتان نخواهند بود

مطمئنا تاکنون هنگامی که مشغول کار با نرم افزار و یا انجام یک بازی بوده اید تلفنتان زنگ خورده و از محیط اپلیکیشن خارج شده اید و یا مشغول دیدن یک ویدئو بوده اید و یا نمیخواستید کسی مزاحم کارتان بشود ولی ناگهان تلفنتان زنگ میخورد !

توییک معروف CallBar این مشکل را برطرف خواهد کرد . این توییک یکی از توییک هایی است که Saurik سازنده سیدیا اعلام کرد از آنها استفاده میکند. این توییک میتواند با استفاده از نوتیفیکیشن بار شما را از تماس با خبر کند و به شما امکاناتی میدهد که با آنها میتوانید تماسهایتان را کنترل کنید . مثلا آنها را بپذیرید و یا رد کنید .

البته این توییک امکانات بسیاری در اختیار شما میگذارد که مثلا میتوانید با Swipe کردن روی گوشی تماس را قبول و یا رد کنید و یک پیام کوتاه از قبل نوشته شده برای کسی که تماس گرفته بفرستید .

شما حتی میتوانید از قابلیت های این توییک در تماس گرفتن هم استفاده کنید و با نوتیفیکیشن خود تماس بگیرید ، آن را قطع کنید ، صدا را تنظیم کنید و …

همچنین میتوانید Gesture هایی برای کار کردن با توییک تعریف کنید و یا بوسیله دکمه به تماستان پاسخ دهید .

 


callbar3
اکنون نسخه جدید این توییک (472-2.3) برای iOS 7  و معماری 64 بیتی سازگار شده و قابلیت Add کردن Ringtone به iOS 7 و همچنین بهبود ها و رفع یک سری باگ از ویژگی های این نسخه هستند.

 


IMG_1192
شما میتوانید در قسمت Color theme تنظیمات ظاهری نوار را انتخاب کنید . و با تپ کردن بر روی نام کسی که زنگ می زند میتوانید تنظیمات بیشتری را مشاهده کنید و یا میتوانید هر زمان که خواستید توییک را غیر فعال کنید .

 


IMG_1193
می توانید این توییک را از سورس BigBoss به صورت پولی و نسخه کرک شده آن را از سورس های زیر دریافت کنید :

http://repo.hackyouriphone.org
http://repo.insanelyi.com

البته نسخه قدیمتر این توییک در سورس اپل اپس هم قرار دارد که به زودی آپدیت خواهد شد.