نرم افزار KORG Gadget منتشر شد:ساخت موسیقی برای هر سلیقه ای

KORG Gadget

 

کمپانی KORG که بزرگترین سازنده ارگ موسیقی در جهان است به تازگی نرم افزار فوق العاده قدرتمندی به نام KORG Gadget منتشر کرده است.کارکرد این برنامه همانند دیگر برنامه ها مانند GarageBand می باشد و وظیفه ی آن ساحت حرفه ای موسیقی و ترکیب می باشد.

این نرم افزار دارای 15 نوع آلت موسقی می باشد که هر کدام به طور کاملا حرفه ای و استاندارد در نرم افزار تعبیه شده که البته این امکانات عظیم جیب شما را به اندازه 29 دلار خالی خواهد کرد.قیمت بسیار بالاییست ولی به گفته سازندگان این نرم افزار به هر سنتش می ارزد!

KORG Gadget 3

 

نرم افزار از دو حالت عمودی و افقی پشتیبانی می کند اما بهترین تجریه کار با این نرم افزار در حالت عمودی و فقط یک دست در نظر گرفته شده.هم چنین می توانید نرم افزار را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید تا همزمان بتوانید صدا تولید کنید و هم چنین حالت کلی آهنگ را کنترل کنید.

همزمان خواهید توانست تا 20 وسیله را کنترل کنید که بسته به مدل آیپدتان این عدد متغیر است و بیشترین تعداد در آیپد ایر،که قویترین آیپد ساخته شده تا کنون است،ظاهر می شوند.

قابلیت بعدی این است که شما می توانید با یک رابط MIDI آیپد خود را به ارگ خود وصل کنید و همزمان از هر دو وسیله برای موسیقیتان استفاده نمایید.

KORG Gadget 2

 

قابلیت بعدی که در این نرم افزار در نظر گرفته شده بخش GadgetCloud است که سرویسی هم سنگ با SoundCloud است و برای اشتراک گذاری موسیقی های دست ساز به کار می رود.

هم اکنون قیمت این نرم افزار 28.99 دلار می باشد که 25 درصد قیمت اصلی آن است.البته قبل از اینکه از این هزینه تعجب کنید به یاد داشته باشید که تهیه یک کیبورد KORG حداقل 150 دلار هزینه دارد پس قیمت این نرم افزار چندان بیهوده نیست.

شما هم اکنون می توانید این نرم افزار قدرتمند را از اپ استور خریداری کنید.نسخه ی کرک شده هم بعد از انتشار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت