مهمترین تخفیف های بازی ها و برنامه های آی او اس

همانطور که میدانید ، شرکت و کمپانی های بازی و برنامه سازی برای آی او اس ، هرچند وقت یک بار و به مناسبت های مختلف ، برنامه های خود را با تخفیف و یا به طور رایگان عرضه میکنند . این فرصت ها برای افرادی که میخواهند از برنامه و بازی به صورت اورجینال استفاده کنند ، بسیار طلایی میباشند .

 

با توجه به اینکه در ماه های اخیر ، تعداد افرادی که با استفاده از گیفت کارت و یا کارت های اعتباری بین المللی ، اقدام به خرید قانونی از آیتیونز میکنند ، در کشور عزیزمان ایران نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده است ، بنابراین تصمیم گرفتم تا تعدادی از مهمترین این اپ ها را برایتان اعلام کنم تا از فرصت استفاده کنید و آنها را به اپل آیدی خود اضافه کنید :

 

بازی جذاب LIMBO

این بازی با قیمت 4.99 دلار فروخته میشد ، که امروز با قیمت 1.99 دلار عرضه میشود .

لینک آیتیونز

 

Shadow Blade

یک بازی که البته بر سر ایرانی بودن یا نبودن آن ، با دوستان بحث زیادی کرده ام :دی

قیمت قبلی اش 1.99 دلار بود و امروز با قیمت 0.99 دلار عرضه شده است .

لینک آیتیونز

 

XCOM: Enemy Unknown

از جمله برترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ آی او اس که قیمت قبلی اش 19.99 بود و الان 9.99 دلار قیمت دارد .

لینک آیتیونز

 

XCOM: Enemy Unknown – Elite Edition

نسخه ی مک همان بازی پرطرفدار آی او اس که دارای گرافیک و گیم پلی فوق العاده زیبایی میباشد .قبلا دارای قیمت 49.99 بود و اکنون 24.99 دلار قیمت دارد .

لینک آیتیونز

 

بازی تاریخی Infinity Blade III

فکر میکنم این بازی دیگر نیاز به معرفی ندارد و تنها آوردن اسم آن کافی است ! قبلا قیمت آن 6.99 دلار بود و اکنون با قیمت 2.99 دلار بفروش میرسد .

لینک آیتیونز

 

The Room Two

یکی از برترین بازی های سبک جستجو و اشاره با گیم پلی کاملا اعتیادآور . قیمت قبلی آن 2.99 دلار و قیمت الان آن 0.99 دلار است .

لینک آیتیونز

 

Epoch.2

این بازی نیز بدلیل گرافیک خارق العاده اش ، جزو برترین بازی های اکشن برای آی او اس میباشد . قبلا 4.99 دلار بود و اکنون 0.99 دلار قیمت دارد .

لینک آیتیونز

 

بازی Duet Game

یکی از متفاوت ترین بازی های ماجراجویی و پازل آی او اس که دارای موزیک های بسیار جذابی میباشد . قیمت قبلی آن 2.99 بود و قیمت جدید آن 0.99 دلار است .

لینک آیتیونز

 

Another World – 20th Anniversary

یکی از بازی هایی که براساس بازی های کنسولی ساخته شده است و گرافیک و گیم پلی آن هم به همان اندازه قدرتمند است . قیمت قبلی اش 3.99 دلار بود ، درحالیکه جدیدا با قیمت 0.99 دلار بفروش میرسد . نسخه ی مک آن نیز 9.99 دلار قیمت داشت و امروز با قیمت 0.99 دلار ، ارزش گذاری شده است .

لینک آیتیونز – نسخه ی آی او اس

لینک آیتیونز – نسخه ی مک

 

 

تعدادی دیگر از بازی هایی که تخفیف خورده اند :

BADLAND – FINAL FANTASY IV – Battle Supremacy – Abducted