معرفی Lunecase؛ کیسی که نوتیفیکشن‌های آیفونتان را بر روی خود نمایش می‌دهد

چند وقتی است که یک کیس جدید آیفون نظرهای زیادی را در دنیای تکنولوژی به خود جلب کرده است. این کیس که Lunecase نام دارد در داخل خود دارای چراغ‌های LED بخصوصی است که در زمان دریافت پیام یا تماس جدید روشن شده و از این طریق شما را از مسئله آگاه می‌کنند. شاید تا این جای توضیح این محصول چیز خاصی به نظرتان نیاید٬ اما مسئله اینجاست که این کار به کلی به صورت بی‌سیم و بی‌نیاز از هر گونه باطری و اتصالی به گوشیتان انجام می‌شود. این کیس از انرژی الکترومغناطیسی گوشیتان قدرت می‌گیرد.

سازنده‌ی کیس در مورد آن می‌گوید:

دستگاه‌های الکترونیکی میزان بسیار کمی انرژی الکترومغناطیسی از خود ساطع می‌کنند. بسیاری از دستگاه‌های تکنولوژیکی که در زندگی هر روزه استفاده می‌کنیم را انرژی احاطه کرده است. انسان‌ها تلاش کرده‌اند که این انرژی را مهار کرده و از آن استفاده کنند. ما تصمیم گرفتیم که انرژی ساطع‌شده و استفاده‌نشده از آیفون را در جهت ایجاد یک سیستم نوتیفیکشن در پشت گوشی به کار ببریم. بنابراین شروع به استفاده از استفاده‌نشده‌ها کردیم.

20140430-214345.jpg

در این باره برخی از کاربران ممکن است از این که گوشیشان انرژی مخفی به اندازه‌ای که برای روشن‌کردن چراغ‌های LED کافی است ساطع می‌کند نگران شوند. ولی شایان ذکر است که گوشی‌های امروزی مقدار بسیار کمی از این انرژی را به نسب آن چه گوشی‌های ۵-۱۰ سال گذشته ساطع می‌کردند ساطع می‌کنند. کیس به خودی خود از موادی سخت و بادوام ساخته شده است و طراحی محکمی دارد. پس از قرار دادن گوشی در داخل کیس٬ قبل از آن که پیغام نوتیفیکشن مسیج یا تماس در صفحه‌ی آیفون نمایش داده شود٬ چراغ‌های LED کیس شما را از این موضوع باخبر می‌کند.

4f0b9391761ced1b05940524afc2e287_large

نمونه‌های ساخته‌شده از این کیس تنها نمونه‌های اولیه هستند و سازندگان آن جهت به دست آوردن بودجه‌ی ۵۰ هزار دلاری ساخت٬ پروژه را در وبسایت Kickstarter قرار داده‌اند. موجب تعجب نیست که حتی در حال حاضر که ۳۶ روز تا پایان فرصت جمع‌آوری بودجه باقی مانده است ۷۰ هزار دلار پول جذب پروژه شده است. شما نیز می‌توانید با رفتن به این صفحه و پرداخت ۴۰ دلار محصول را پیش‌خرید کرده و به شروع پروژه کمک کنید. این کیس در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد و با مدل‌های GSM دستگاه‌های آیفون ۵ ٬ ۵s و ۵c سازگار خواهد بود.