معرفی letZi: نمایش تصاویر گالری بر روی دستگاه‌های دیگر

گرفتن تصویر با یک آی‌دیوایس تجربه‌ی خوبی است. اما نشان‌دادن این تصاویر به دوستانتان بر روی گوشیتان چطور؟ چندان خوب به نظر نمی‌رسد. یکی از برنامه‌نویسان شرکت Houdah Software در این مورد می‌گوید “همه به همدیگر می‌چسبند و از سر و کول همدیگر بالا می‌روند تا بلکه بتوانند نگاهی به تصویر بیاندازند. تصاویر شما لیاقت بهتر از این را دارند. با letZi دوستانتان می‌توانند تصاویر شما را در بهترین حالت ببینند. به صورت تمام صفحه٬ از نزدیک و بدون حواس‌پرتی.”

 

0

 

letZi نام اپلیکیشن جدیدی است که به شما امکان نمایش آسان تصاویر آی‌دیوایسان بر روی آی‌دیوایس دوستانتان را می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی Multi-Peer Connectivity که با آی‌اواس ۷ معرفی شد٬ اپلیکیشن می‌تواند به طور همزمان به چهار مشاهده‌کننده متصل شده و به آن‌ها امکان مشاهده‌ی آنی تصاویر را بدهد.

 

1

 

قسمت اصلی اپلیکیشن letZi در دستگاه پخش‌کننده٬ تصویری که در حال حاضر بر روی دستگاه‌های نمایش‌دهنده نمایش داده می‌شود را نشان می‌دهد. به عنوان پخش‌کننده می‌توانید به چپ و راست سوایپ کرده تا به تصویر قبل و بعد بروید٬ بر روی یک نقطه انگشت خود را نگه دارید تا بر روی آن نقطه اشاره کنید٬ و با دابل‌تپ بر روی تصویر آن را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.

 

2

 

قسمت پایین صفحه‌ی دستگاه پخش‌کننده پیش‌نمایش بندانگشتی از تصاویر بعدی را نشان می‌دهد. می‌توانید بر روی تصویر به سمت پایین بکشید تا تصویر حذف شود٬ می‌توانید بر روی آن‌ها انگشتتان را نگه دارید تا ترتیبشان را تغییر دهید و یا بر روی تصویر دابل‌تپ کنید تا گزینه‌های بیشتری در اختیارتان گذاشته شود.

 

3

 

به عنوان مشاهده‌کننده٬ می‌توانید تصویر ارسالی را به صورت تمام‌صفحه داخل اپلیکیشن letZi مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای زوم بر روی تصویر پینچ کنید٬ بر روی تصویر تپ کنید تا گزینه‌های navigation نمایش داده شوند٬ یا بر روی نقطه‌ای انگشت خود را نگه دارید تا به آن نقطه اشاره شود.

 

4

 

اگرچه تاخیری جزئی در روند پخش وجود داشته باشد٬ ولی با این حال letZi کاری که برای آن ساخته شده است را انجام می‌دهد٬ آن هم در سطح خیلی خوب. این اپلیکیشن با امکاناتی که در اختیار می‌گذارد می‌تواند به عنوان گزینه‌ی مناسبی برای ارائه‌ی کنفرانس‌های مبتی بر تصویر و یا نمایش تصاویر به همکاران انتخاب شود.

 

برای نصب این اپلیکیشن نیاز به آی‌آواس ۷.۱ (و بالاتر) دارید. letZi را می‌توانید به رایگان از اپ‌استور دانلود و نصب کنید. نسخه‌ی رایگان اپلیکیشن در هر بار نمایش امکان نمایش حداکثر ۱۰ تصویر را می‌دهد. برای رفع این محدودیت باید خریدی به مبلغ ۱.۹۹ دلار را به صورت درون‌اپی انجام دهید.