معرفی 3 پوسته زیبا برای iOS 7 (دوره ی 1 )

Theme-Thursday-Six

با بخش جدیدی از پوسته ها در خدمت هستیم. از این پس ، هر جمعه به معرفی بهترین پوسته ها برای iOS 7 خواهیم پرداخت.

در این پست به معرفی 3 پوسته زیبا برای دستگاه های اپل iOS7 شما کاربران عزیز می پردازیم.جمعه های هر هفته در همچین پست هایی به معرفی برترین پوسته های منتشر شده برای iOS7 می پردازیم. این پوسته ها مختص به WinterBoard می باشد.

Habesha

Hasbesha

برنامه نویس Andreas Larsen بار دیگر با پوسته ای بسیار زیبا دیگر با نام Habesha برای iOS 7 بازگشته است.آیکون های این پوسته تخت و رنگ بندی های آن متنوع می باشد. مقدار سفیدی در پوسته کمی بیشتر نسبت به رنگ های دیگر است. سایه کمی در گوشه های آیکون ها وجود دارد که محیط کاربری و Home Screen را می تواند بیش از پیش زیباتر سازد. این پوسته بسیار زیبا در سورس پیشفرض Modmyi بصورت رایگان موجود می باشد.

——————————————————————————————————————

Mary

Myrea1

Eduardo López یکی از بهترین و ماهرترین گرافیس تهای پوسته و تم در سیستم عامل iOS می باشد.از پوسته های زیبا او می توان به Soft Remix اشاره کرد که این پوسته برای iOS 7 ساخته پرداخته شده بود و از محبوبیت فراوانی هم برخوردار شده بود. حال پس از مدتی این شخص با پوسته زیبا Mary به میدان بازگشته است. این پوسته حس جذاب نو بودن آیکون ها را به شما می دهد. طراحی زنده و برق زنندگی زیبایی در آیکون ها مشاهده خواهید کرد که رابط کاربری را در حد راضی کننده ای تغییر خواهد داد. این پوسته بصورت رایگان در سورس پیشفرض BigBoss موجود می باشد.

——————————————————————————————————————

Myrea

Mary

iulianb برنامه نویس و گرافیست دیگری پوسته ای را منتشر ساخته است که در نوع خودش بسیار زیبا می باشد. آیکون های این پوسته دارای لبه های گرد مانندی با طراحی اشکال بسیار جذابیست! عمق آیکن ها و تخت نبودنشان حسی جدید در طراحی آیکون ها به ما خواهد داد. همچنین زیر هر آیکون سایه ی آیکون ها هم که حالت نشسته شدن آنها را نشان می دهد وجو دارد که این قسمت هم در نوع خودش مکملی در کنار باقی ویژگی ها خواهد شد. لازم به ذکر است این پوسته با آیپد سازگار نیست چون برنامه نویسش آیپد ندارد! 😐 (به گفته خودش) این پوسته بسیار زیبا در سورس پیشفرض سایروک به قیمت 1.99$ موجود می باشد.

شاد باشید…