معرفی توییک AppBox 8؛ دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های دلخواه از لاک‌اسکرین

در سیدیا می‌توانید انبوهی از توییک‌ها را که کارشان افزودن اپلیکیشن‌های دلخواهتان به لاک‌اسکرین است پیدا کنید. البته ابزارهایی که در لاک‌اسکرین یاری‌رسانتان باشند کم نیستند. از نمونه‌های پررونق در بین این رده به افزونه‌های Cydget نیز می‌توان اشاره کرد. AppBox نیز از جمله توییک‌هایی است که کاری که گفته شده را به خوبی انجام می‌دهد. اما در مقطع فعلی پایه‌ترین تفاوت آن با توییک‌های دیگر در سازگاربودن آن با آی‌اواس ۸ است.

 

AppBox 8 دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که نسخه‌های پیشینش انجام می‌دادند. یعنی شورتکات اپلیکیشن‌هایی را با آن‌ها بیش از سایرین سر و کار دارید به لاک‌اسکرین اضافه می‌کند. البته این شورتکات‌ها به صفحه‌ی اصلی لاک‌اسکرین اضافه نمی‌شوند. پس از نصب AppBox 8 صفحه‌ی جدیدی به لاک اسکرینتان افزوده می‌شود که از طریق سوایپ‌کردن به سمت چپ صفحه قابل دسترسی است. در این صفحه آیکون اپلیکیشن‌هایی که انتخاب کرده‌اید لیست می‌شوند. نمای این صفحه را می‌توانید در تصویر ابتدای پست ملاحظه کنید.

 

از نکات جالب AppBox 8 که می‌تواند آن را متمایز از سایر توییک‌های موجود در این رده کند در امکان اختصاص فرامین خاص به عمل تپ‌کردن بر روی آیکون یک اپلیکیشن و نگه داشتن انگشت بر روی آن است. برای مثال می‌توانید آیکون اپلیکیشن پیام‌رسانی را به صفحه‌ی اجرای سریع افزوده و با تپ‌کردن بر روی آن اپلیکیشن Messages را باز کنید؛ و یا با نگه‌داشتن انگشتتان بر روی، پنجره‌ی کوچک نوشتن پیغام جدید را باز کنید.

 

در بخش تنظیمات AppBox 8 گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی خواهید یافت. این تنظیمات در سه بخش کلی General، Lock Sleep Timer و Options دسته‌بندی شده‌اند. از قسمت General می‌توانید توییک را فعال / غیرفعال کرده یا اپلیکیشن‌های صفحه‌ی دسترسی سریع را انتخاب کنید. امکان تنظیم چیدمان اپلیکیشن‌ها، فعال / غیرفعال‌بودن Passcode به هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها و سفارشی‌کردن تعدادی ویژگی دیگر نیز وجود دارد.

 

appBox-8-prefs-2

 

در صورتی که به دنبال یک توییک قدرتمند برای ساخت شورتکات جهت دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های محبوبتان هستید، AppBox 8 سازگار با آی‌اواس ۸ می‌تواند از بهترین گزینه‌ها باشد. این توییک را می‌توانید به قیمت ۱.۵ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. نسخه‌ی کرک‌شده نیز در سورس‌های ارائه‌دهنده‌ی توییک کرک‌شده نظیر http://repo.hackyouriphone.org قابل یافتن است.