چگونه قیمت فروشگاه‌ها را با هم مقایسه کنیم و از ارزان‌ترین فروشنده را پیدا کنیم؟

معرفی اپلیکیشن ترب

http://bit.ly/2lkIzhB

چگونه قیمت فروشگاه‌ها را با هم مقایسه کنیم و از ارزان‌ترین فروشنده را پیدا کنیم؟

اکثر ما تا به حال تجربه‌ی خرید آنلاین داشته‌ایم. هرچند خرید آنلاین  از یک سو کار خرید را بسیار ساده کرده است، اما از طرف دیگر تعداد فروشگاه‌های آنلاین به حدی زیاد شده است که برای خرید یک محصول باید ساعت‌ها وقت صرف کنیم و قیمت و شرایط فروش فروشگاه‌های آنلاینی که میشناسیم را یکی یکی چک کنیم تا از ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین فروشنده خرید کنیم و در نهایت هم ممکن است به نتیجه نرسیم و بگوییم که کاش از اول از مغازه خرید کرده بودم.

یک اپلیکیشن جالب ایرانی به نام ترب با جمع‌آوری اطلاعات یک میلیون محصول از فروشگاه‌های معتبر ایرانی، این مشکل را حل کرده است. امروز می‌خواهیم این ابزار کاربردی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برای کار با ترب کافی است اسم محصولی که قصد خرید آن را دارید تایپ کنید و بقیه‌ی کار را به ترب بسپارید. ترب مثل گوگل فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را برای آن محصول جست‌وجو می‌کند و فروشگاه‌ها را به ترتیب قیمت برای شما مرتب می‌کند. برای خرید کافی است روی لینک فروشگاه کلیک کرده تا وارد وبسایت فروشنده شوید و خرید خود را نهایی کنید. ویژگی جالب دیگر ترب نمایش همزمان آگهی‌های مربوط به محصول مورد نظر از سایت‌های آگهی است. بدین ترتیب شما قیمت کاکرده‌ی محصول را هم خواهید دید.

ترب علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن اندرویید و iOS را در اختیار کاربران خود قرار داده است. جالب است بدانید که در حال حاضر قیمت بیش از یک میلیون محصول از 150 فروشگاه آنلاین در ترب ثبت شده است و پایگاه داده‌ی آن به سرعت در حال تکمیل است و مرجع کاملی برای مقایسه قیمت در بازار ایران است.

 

 

برای مثال اگر قصد خرید گوشی‌های جدید اپل را دارید می‌توانید لیست قیمت گوشی ایفون ۸  را که جدیدا وارد بازار ایران شده را با یک جستجوی ساده در سایت ترب مشاهده کنید. فروشنده‌های ایفون X هم اگرچه هنوز قیمتی برای محصول ثبت نکرده‌اند را می‌توانید در سایت ترب مشاهده کنید و به محض ورود این محصول به بازار اولین کسی باشید که ان را خریداری می‌کند.

ترب علاوه بر امکان جست‌وجوی قوی، این اختیار را به کاربر می‌دهد تا برا اساس دستبه‌بندی و برند محصول نیز قیمت محصولات را مشاهده کند.  برای مثال می‌توانید لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ، لیست قیمت گوشی‌های آیفون و یا لیست قیمت دسته لپ‌تاپ  را بر اساس فیلترهای محبوبترین و کمترین و بیشترین قیمت ببینید.

ترب در جدیدترین به روزرسانی خود، قیمت خودرها را نیز اضافه کرده است و می‌توانید لیست قیمت انواع خودرو را نیز در نمایشگاه‌های ماشین در شهرهای مختلف به همراه آدرس و شماره تماس نمایشگاه مشاهده کنید.

نحوه دانلود اپلیکیشن ترب