لینک‌استور با آپدیتی عالی جانی دوباره گرفت: اضافه‌شدن لینک‌های مستقیم

دو روز پیش بود که سرویس جدیدی برای نصب اپلیکیشن‌های کرک‌شده به نام لینک‌استور را به شما معرفی کرده و طریقه‌ی استفاده از آن را آموزش دادیم. ایده‌ی این سرویس بسیار نو و جالب است، اما همانطور که انتظار می‌رفت بخاطر مشکلات سایت‌های اشتراک فایل (بخصوص در ایران) همگی کاربران شانس استفاده‌ی بی‌دردسر از این سرویس را نداشتند. ظاهراً برنامه‌نویس این توییک نیز متوجه این مسئله بود و دیشب با یک آپدیت فوق‌العاده این سرویس را بسیار قدرتمندتر از قبل کرد.

 

این آپدیت قابلیت‌های متعددی را به همراه دارد. از قبیل بهبود پشتیبانی برای سرویس‌های موجود، طراحی جدید و بهینه‌تر، و رفع‌شدن مشکلی که منجر به رخ‌دادن خطای Unable to Download می‌شد.

 

اما در کنار تمامی قابلیت‌های اضافه‌شده یک قابلیت چشمگیر دیگر وجود دارد. اگر پست معرفی لینک‌ استور را خوانده باشید می‌دانید که این توییک در واقع موتور جست‌وجویی بین اپلیکیشن‌های کرک‌شده‌ی موجود در سایت‌های مختلف است. حال با آپدیت جدید، این توییک سرویس‌های 25PP و AppVV را نیز به لیست سایت‌های مورد پشتیبانی خود اضافه کرد. این جمله یک معنی شیرینی دارد: دانلود با لینک مستقیم

 

 

با نصب نسخه‌ی ۱.۰.۵ توییک LinkStore دیگر مشکلات متعددی که با لینک‌های این سرویس داشتید را فراموش می‌کنید. با اضافه‌شدن پشتیبانی از دو سرویس مذکور، در کنار لینک‌هایی که سابق بر این برای شما نشان داده می‌شد لینک‌هایی نیز ارائه خواهد شد که در عنوان آن‌ها عبارت Direct ذکر شده است. با کلیک بر روی این لینک‌ها بدون هیچ درنگی اپلیکیشن شروع به دانلودشدن می‌کند. همچنین می‌توانید از تنظیمات توییک منابعی که توییک در آن‌ها جست‌وجو می‌کند را محدود به این دو سرویس کنید تا همواره در نتایج لینک مستقیم ببینید.

 

 

 

 

 

 

روند انجام این کار به قدری سرراست است که شگفت‌زده خواهید شد. بین دوست‌داشتن یک اپلیکیشن در اپ‌استور و دانلود رایگان آن از همان‌جا تنها دو تپ فاصله است.

 

این توییک به زودی به سورس اپل‌اپس اضافه خواهد شد. تا آن زمان می‌توانید آخرین نسخه‌ی توییک را از سورس http://cydia.myrepospace.com/sahmmad دریافت کنید.

 

اقدامی که برنامه‌نویس این توییک در آپدیت جدید انجام داد این انتظار را در ما به وجود آورده است که به مرور سرویس‌های بیشتری مانند تانگبو به این سرویس اضافه شوند. اگر این کار عملی شود، این توییک بدون شک به بی‌رقیب‌ترین روش برای نصب اپلیکیشن‌های کرک‌شده بر روی آی‌دیوایس بدل خواهد شد. منتظر آپدیت‌های بعدی این توییک می‌مانیم و تا آن موقع از نسخه‌ی کنونی نهایت لذت را می‌بریم.