قطعی شد ! کنفرانس بعدی اپل برای معرفی آیفون جدید ( و شاید هم آیپد مینی )

 

2 روز پیش ، سایت imore اولین سایتی بود که این مطلب را در سایتش اعلام کرد که اپل در 12 سپتامبر ، میخواهد آیفون جدید خود و محصولات دیگرش را معرفی کند . و پس از آن هم دیروز ، سایت allthingsD ، سایتی که اپل اخبارش را از طریق آن سایت وارد بازار میکند ،  این موضضوع را به طور جدی تایید کرد  . و همینطور گفت که آیفون جدید ، 1 هفته بعد از کنفرانس وارد بازار میشود . هر چند نسبت به باره زمانی سال های گذشته ، ظهور این کنفرانس در سپتامبر کمی زود به نظر میرسد  ولی بعد از ظهر دیروز سایت های معروف دیگری هم این موضوع را تایید کردند .

 

John Paczkowski ، یکی از گزارشگران سایت allthingsD در گزارش خود اینگونه میگوید :

« سایت imore ، اولین سایتی بود که اعلام کرد در روز 12 سپتامبر ، کمپانی اپل میخواهد کنفرانش را برگذار کند ، و ما هم الان این موضوع را تایید میکنید چون منبع های خبری ما ، اعلام کرده اند که اپل در حال ریختن نقشه ای برای یک کنفرانس جدید روی آ« هفته است . در حالی که ما هنوز اطلاعی بر دستگاه هایی که میخواهند معرفی شوند نداریم ، ولی با دیدن سال های گذشته ، به نظر می آید که اپل بخواهد آیفون جدید خود را معرفی کند و همینطور ، اپل دارد خودش را برای معرفی یک محصول جنجالی در پاییز آماده میکند . »

 

باور کردن این گزارش خیلی کار سختی هم نیست ، چون منبع های خبری allthingsD در گذشته هم به خوبی عمل کردند . آنها در زمان عرضه آیپد جدید ( یا همان آیپد 3 ) بین این همه شایعات موجود در بازار ، توانستند به درستی زمان معرفی این دستگاه رو پیدا کنند . و همچنین توانستند قبل از کنفرانس WWDC 2012 ، همه خصوصیات Maps جدید اپل در iOS 6  را بفهمند و به درستی گزارش دهند !

 

فعلا بسیاری از سایت های معروف و مهم زمان کنفرانس را 12 سپتامبر معرفی کرده اند ، ولی هنوز شایعه ها زیاد است و خیلی سایت های دیگر زمان های دیگری را معرفی کرده اند ولی این زمان به نظر منطقی تر می آید و ما شایعات سایت های دیگر را باور نمیکنیم .

اپل تا حدی قبول کرده که در پاییز ، یک آیپد کوچکتر شده و سری های جدیدی از خانواده آیپاد را به بازار وارد کند ، امکان داره که اینها هم در مراسم سپتامبر معرفی شوند و یا در مراسمی جدا و دیرتر . هنوز باید صبر کرد و دید …..

منبع : pandaapp