فرصتی عالی برای گیمرها؛ تخفیف در قیمت Infinity Blade II به مدت محدود

به مناسبت تعطیلات آخر هفته، بازی معروف و پرطرفدار Infinity Blade II محصول گروه Chair Entertainment به مدت کوتاهی به قیمت تنها ۹۹ سنت قابل خریداری خواهد بود. این نخستین کاهش قیمت این بازی پس از دسامبر گذشته که به عنوان بازی ماه IGN انتخاب شده بود است. این عنوان در اوقات عادی در اپ‌استور قیمتی معادل ۶.۹۹ دلار دارد.
 
 Infinity Blade II که داستانی در ادامه‌ی داستان نسخه‌ی نخست دارد، بازی‌ای سه‌بعدی در سبک مبارزه‌ای است که اتفاقات آن در قرون وسطی روی می‌دهد. بازیکنان باید هیولاهای متعددی که در آن سرزمین وجود دارند را از پای در بیاورند و هدایا، پول، و سلاح‌های مختلفی در طول مسیر به دست بیاورند. همچین مدتی پس از انجام بازی و به دست‌آوردن تجربه و پول کافی، امکان تقویت سلاح‌های مختلف نیز وجود دارد تا بتوان هیولاها را راحت‌تر شکست داد.
 

 بازی Infinity Blade II با آیفون، آیپد و آیپاد سازگار بوده و اپلیکیشنی یونیورسال است. به این معنی که با یک بار خرید آن می‌توانید بر روی دستگاه‌های مختلفتان نصبش کنید. همانطور که اشاره شد، اگر علاقه‌مند به انجام این بازی بودید و تا کنون قیمت بالای آن مانع از خریدش می‌شد، در این فرصت کوتاه می‌توانید Infinity Blade II را تنها با صرف ۹۹ سنت از طریق این لینک خریداری کنید.