عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید ، مبارک !!

به نام خداوند بخشنده ی مهربان ، سرچشمه ی مهربانی ها و پاکی ها

 

یک سلام گرم و صمیمی به تمام دوستان اپل اپسی ، اپلی ، اندرویدی ، سیمبینی و … !!

دوستان عزیز  در سالی که گذشت ، روزهای پرفراز و نشیبی طی شد و شاید از تاریک ترین لحظه ها تا نقطه ی اوج شادی ها را تجربه کردیم ؛ زندگی تک تکمان بارها دچار تغییر شد و چندین بار به همراه چرخ گردون ، چرخ زدیم و چرخیدیم .

 

اما همیشه در زندگی انسان ها روزنه ای وجود دارد ، روزنه ای که گاه کوچک و گاه بزرگ است و آن هم روزنه ی امید است . پس اگر هرکدام از ما مرتکب اشتباهاتی شدیم که علاوه بر خدای خود ، خود را هم رنجانده ایم ، اکنون زمان آن است که برگردیم و بازهم به سوی تحقق رویاهایمان رهنمون شویم . در سالی که گذشت ، در لحظات جذاب و غم و شادی در کنار شما عزیزان بودیم و این لطف بیکران شما بود که ما را همواره در مسیر نگه میداشت .

 

خوشا طلیعه نوروز
خوشا بهار که پیغام آشتی با اوست
نظر کنید که هنگام آشتی با اوست

خوشا طلیعه نوروز خانگی یاران
خوشا طلیعه که فرجام آشتی با اوست

حدیث باد به گوش درخت اگر گفتی
به هوش باش که خود نام آشتی با اوست

شکوفه بر سر پیمان خویش می‏مانَد
و جشن ساده ایام آشتی با اوست

به رسم گل نچشیدی اگر حرامت باد
شراب وصل که انجام آشتی با اوست

میان عهد تو و من اگر خلاف افتد
خوشا نسیم که اعلام آشتی با اوست
” غلام‏حسین عمرانی “

 

درسال 1392 ، اپل اپس نسبت به گذشته تغییرات بزرگی داشت که علاوه بر تغییرات فنی ، تیم مدیریتی سایت نیز دچار تحولاتی شد و سایت با نگرشی جدید فعالیت خود را ادامه داد . اما همواره جا برای پیشرفت باز است و هیچگاه نباید از تغییر و تحول بترسیم ، پس در سال جدید ، به برکت حمایت و همراهی شما عزیزان و تلاش روزافزون مدیران و نویسندگان سایت ، قرار است تا کاری کنیم تا بیش از پیش به سایت محبوب خودتان علاقه مند شوید .

 

1_s32fxc

 

مطمئنا در سال 93 شاهد تغییراتی خواهید بود که همگی در راستای بهتر شدن و حرکت به سوی یک پایگاه اینترنتی ایرانی ، با استاندارد های جهانی خواهد بود . یکی از مهمترین این اتفاقات ، تغییر قالب خواهد بود که وقت و هزینه ی زیادی صرف آن شده است و علاوه بر زیبایی های گرافیکی ، از لحاظ فنی نیز جزو بهترین نمونه های این نوع خواهد بود و مطمئنا شما نیز از آن لذت خواهید برد !

 

در سال 93 ، با برگزاری مسابقات و رویدادهای متنوع ، فروشگاهی فعال و دیدنی ، اضافه شدن بخش هایی مانند ویترین ، اضافه شدن بخش بررسی و آموزش تخصصی بازی ها و برنامه ها ، افزوده شدن بخش های پرسش و پاسخ آنلاین و دیگر سورپرایز های متوالی در خدمتتان خواهیم بود و امیدواریم که هر روز ، خواسته های بیشتری از شما عزیزان را جوابگو باشیم . در این راه از شما نیز میخواهیم که با همراهی و نظرات سازنده ی خود ، ما را یاری کنید .

 

پس همگی با هم ، پیش به سوی اپل اپسی جهانی !!

 

در پایان نیز میخواهم عید نوروز ، این عید باستانی و مبارک را به شما عزیزان و خانواده هایتان تبریک عرض کنم . امیدوارم سالی پر از سلامتی ، شادی ، آرامش و ثروت در انتظارتان باشد .

 

عید همگی مبارک !!!