عکس های جدید آیپد ها طلایی به همراه کاور های جدید

iPad 5 and iPad mini 2 rear shell in gold (C Technology 001)

 

اگر یادتان باشد مدتی پیش اعلام کردیم که کنفرانس بعدی اپل قرار است در تاریخ ۳۰ مهر برگذار شود که قطعا در آن شاهد معرفی آیپد و آیپد مینی جدید خواهیم بود.

اما دقایقی پیش عکس های جالبی در سایت چینی مشهور CtechCN منتشر شد.جالب است بدانید که این سایت چند روز قبل از کنفرانس پیشین اپل ویدیویی از کار با آیفون ۵ سی قرار داد هم چنین تعداد بسیار زیادی از عکس های نسل بعدی آیفون منتشر کرد که همگی واقعیت داشتند.

اکنون این سایت عکس هایی از نسل بعدی آیپد منتشر کرده است و خبر خوب این است که این آیپد طلایی است.

iPad 5 and iPad mini 2 rear shell in gold (C Technology 003)

 

واقعا زیباست.اگر عکس بالا حقیقت داشته باشد قطعا آیپد بعدی به عنوان زیباترین تبلت انتخاب خواهد شد.همانطور هم که مشخص است طراحی آن مانند آیپد مینی شده است و البته بسیار نازک است.این سایت چینی عکسی دیگر برای تایید این قاب ارسال منتشر کرده است که منبع دقیق جایی که این قاب ها را به دست او رسانده است را بیان می کند.

iPad 5 and iPad mini 2 rear shell in gold (C Technology 002)

 

لو دهنده معرف،سانی دیکسون، هم هفته ی پیش عکس های مشابه ی این عکس ها منتشر کرده بود.با توجه به سابقه ی خوبی که این سایت و سانی دیکسون دارد از همین الان می توانیم با قاطعیت باور کنیم که آیپد های جدید به چه شکلی هستند.

در آیپد ۵ به احتمال بسیار بالا شاهد سنسور اثر انگشت هستیم.اما این اتفاق در مورد آیپد مینی هنوز قطعی نیست.چون احتمالا آیپد مینی چیپ A6X خواهد داشت که این پردازنده هماهنگ با سنسور اثر انگشت نیست و برای کار با این سنسور پردازنده A7 به بالا نیاز است. هم چنین بر اساس آخرین اطلاعات آیپد مینی جدید دارای صفحه رتینا می باشد اما حدود ۰.۳ میلی متر کلفت تر از اولین مدل آیپد مینی است.آیپد ۵ هم قرار است چیپ A7X داشته باشد که ۲ برابر آیفون ۵ اس قدرت دارد!دوربین هم قرار است به ۸ مگاپیکسل تغییر کند.

پس از منتشر شدن این عکس ها هم بلافاصله عکس هایی از قاب های آیپد مینی ۲ و آیپد ۵ منتشر شد.این عکس ها از یک خرده فروشی چینی گرفته شده است و از قرار معلوم Smart Cover های این آیپد ها به طور کلی با مدل های قبلی متفاوت است.

iPad mini 2 case (Macotakara 002)

 

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید این قاب ها دارای دایره های پفی جالبی هستند.هنوز مشخص نیست که این قاب ها ساخته خود اپل هستند یا خیر.

iPad mini 2 case (Macotakara 001)

 

برگذاری کنفرانس در سه شنبه آینده به احتمال ۹۹ درصد قطعی می باشد چون منابع مختلفی آنرا تایید کردند.پس همه چیز دقیقا هفته ی آینده مشخص می شود.انتظار هم می رود فردا،نهایتا پس فردا دعوت نامه های کنفرانس ارسال شوند.

فراموش هم نکنید که در سه شنبه ۲۰ مهر ماه می توانید با مراجعه به بزرگترین مرجع اپل ایران،اپل اپس،شاهد وبلاگ نویسی زنده این کنفرانس باشید و برای آسودگی خاطر شما این کنفرانس را همانند کنفرانس قبلی در صفحه اینستاگرام و فیسبوک اپل اپس پوشش خواهیم داد.

پس با ما همراه باشید.