عرضه ی مسواک Wireless در نمایشگاه CES 2014 !

بله درست خواندید ! شرکت Kolibree یکی از جذابترین و جدیدترین محصولات خود را با تکنولوژی بسیار جالبی در این نمایشگاه عرضه کرده است : اولین مسواک هوشمند برقی جهان که دارای برنامه ی اختصاصی است ! این مسواک جالب به شما کمک میکند تا مدیریت بسیار بهتری بر روی سلامت دهان و دندان خود داشته باشید و بتوانید از طریق برنامه ی آی او اس آن ، کیفیت مسواک زدن خود را بررسی کنید . این نرم افزار هر روز و بعد از هر بار مسواک زدن ، براساس نحوه و کیفیت مسواک زدن ، به شما امتیاز میدهد و رکوردهای شما را نیز در رده بندی های جهانی مقایسه میکند !

 

BAD

 

این مسواک دارای یک سنسور هوشمند و یک برنامه ی اختصاصی است و حتی میتواند وضعیت سلامت دهان و دندان شما را مورد بررسی قرار دهد و آنرا به دندانپزشکتان گزارش دهد . سپس از طریق اتصال با بلوتوث به آی دیوایس ، تمام اطلاعات مورد نیاز و مفید را برای شما در یک برنامه ی کاربردی نمایش میدهد ! همچنین این مسواک هوشمند ، تمام مناطقی را که مسواک خورده است به شما نشان میدهد تا بتوانید تمام دندان های خود را تمیز کنید .

 

Kolibree-Toothbrush-image-003

 

همچنین این امکان برای والدین وجود دارد تا در یک برنامه ، بر روی وضعیت مسواک زدن و بهداشت تمام خانواده نظارت داشته باشند و نمودارهای مقایسه ای  آنرا مشاهده کنند . شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت سازنده مراجعه کنید .