عرضه‌ی نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس 7 از توییک عالی Badger

شرکت bFlat Deaign Studios نسخه‌ی جدید و سازگار با آی‌اواس هفت از توییک Badger را در سورس بیگ‌باس منتشر کرد.

 

 

Badger 7 امکان مشاهده و تعامل با نوتیفیکشن‌ها را به طور مستقیم از هوم‌اسکرین مقدور می‌سازد. پس از نصب توییک، متدی که به وسیله‌ی آن توییک فعال می‌شود را تعیین کرده (به طور پیشفرض تنظیم‌شده بر روی سوایپ به بالا روی آیکون اپلیکیشن) و به این طریق کاربران قادر به فراخوانی پنجره‌ی 7 Badger خواهند بود. وظیفه‌ی این پنجره نمایش نوتیفیکشن‌های نخوانده‌ی آن اپلیکیشن و دادن امکان پاک‌کردن، بازکردن، و تعامل با آن‌ها (از قبیل پاسخ‌دهی سریع) است.

 

 

 

 

Badger 7 طراحی‌ای به مراتب بهتر از قبل دارد و از پتانسیل‌های موجود در آی‌اواس ۷ به طرز جذابی برای طراحی آن استفاده شده است. این توییک با بسیاری از توییک‌های موجود هماهنگ است و یک سیستم پلاگین نیز دارد که به برنامه‌نویسان امکان هماهنگ‌شدن با توییک را می‌دهد. Badger 7 همچنین با بسیاری از توییک‌ها در هم آمیخته شده است و نمونه‌های بیشتری نیز اضافه می‌شود.

 

علاوه بر این‌ها، این پکیج یک اکشن اکتیویتر هم نصب می‌کند که در هوم‌اسکرین قابل اجراست و برای نشان‌دادن یکپارچه‌ی تمامی نوتیفیکشن‌های خوانده نشده به صورت یک‌جا است. Badger 7 همتای Badger است، ولی بازطراحی‌شده و بسیار زیباتر از آن.

 
نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این توییک را می‌توانید از سورس cydia.myrepospace.com/sahmmad دریافت کنید.