عرضه‌ی اپلیکیشن Carousel از سوی دراپ‌باکس؛ مدیریت هر چه بهتر تصاویر و ویدیوهای دستگاهتان

دراپ‌باکس امروز اپلیکیشن جدیدی را برای مدیریت تصاویر و ویدیوهای اکانت دراپ‌باکس به نام Carousel عرضه کرد. به وسیله‌ی این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا تصاویر و ویدیوهایی که ثبت می‌کنید را به طور مستقیم به اکانت دراپ‌باکستان بفرستید، آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، بر اساس تاریخ و مکانش مرتب کرده و مشاهدشان کنید و یا برای تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده توسط دوستانتان کامنت بگذارید.

تصاویر و ویدیوهایی که با استفاده از این اپلیکیشن با دوستانتان به اشتراک می‌گذارید هیچ محدودیتی از نظر حجم و تعداد ندارند و حتی نیازی نیست که طرف مقابل اکانت دراپ‌باکس داشته باشد. عمل به اشتراک‌‌گذاری به کمک آدرس ایمیل یا شماره‌ی تلفن طرف مقابلتان انجام می‌گیرد.

 

20140410-210902.jpg

دراپ‌باکس Carousel را “مکانی برای تمامی خاطره‌هایتان” می‌نامد و می‌گوید دستیابی به گالری تصاویر داخل این اپلیکیشن حتی سریع‌تر از دستیابی به تصاویر اپلیکیشن‌هایی که برای مدیریت گالریتان نصب می‌کنید صورت می‌گیرد.

پشتیبان‌گیری از تصاویر و آپلود خودکار آن‌ها به داخل اکانت توسط اپلیکیشن اصلی این سرویس نیز انجام می‌شود و نسخه‌ی وب این سرویس نیز از قابلیت مرتب‌سازی تصاویر بر اساس مشخصات مختلف آن‌ها پشتیبانی می‌کند. با این حال گنجاندن این قابلیت‌ها به همراه ابزارهای دیگر مدیریت تصاویر حرکت جدیدی است. دراپ‌باکس امروز علاوه بر اپلیکیشن Carousel ، نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Mailbox و نسخه‌ی بتایی از آن را برای OS X نیز عرضه کرد.

اپلیکیشن Carousel را می‌توانید به رایگان از اپ‌استور دانلود کنید. مشخص است که برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به داشتن اکانت دراپ‌باکس دارید.