طرح مایکروسافت؛ اپل واچ بدهید، Band 2 بگیرید!

اپل واچ در رده‌ی خود در کسب رضایت کاربران یک رکورد را به جا گذاشته است، اما مایکروسافت قصد دارد این کاربران را به سمت دیگری هدایت کند! برای متقاعد کردن کاربران برای استفاده از گجت پوشیدنی خود حتی طرحی را برای استفاده از اپل واچ به عنوان یک کمک هزینه راه اندازی کرده است که بسته به مدل آن تا 250 دلار برای اپل واچ شما در نظر گرفته است. این برای کسانی که قصد خرید Band 2 را دارند و از اپل واچ خود خسته شده‌اند، می‎تواند فرصت خوبی باشد.

اگر چه این طرح سایر گجت‌های پوشیدنی را نیز شامل می‌شود اما تمرکز اصلی بر روی اپل واچ است. این کمپانی برای مدل اسپرت 38MM آلومینیومی با بند پلاستیکی 150 دلار، برای مدل 42MM با بدنه استیل ضد خش 200 دلار و مدل 38MM با بدنه استیل ضد خش و بند Milanese Loop دویست و پنجاه دلار در نظر گرفته است. در حالی است که قیمت خرید این مدل‌ها از 349 دلار تا 649 دلار می‌باشد.

البته مایکروسافت شرایطی را همچون باتری سالم، نداشتن رمز، بدون قطعات گم یا خراب شده، با شارژر اصلی و لوازم جانبی برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته است. این پیشنهاد تا 7 فوریه مصادف با 18 بهمن در کانادا و ایالات متحده اجرا می‌شود.

Band 2 در مواردی همچون ضربان قلب، سوزاندن کالری، کیفیت خواب، دویدن، دوچرخه سواری، گلف و فعالیت‌های دیگر کاربرد دارد. این گجت همچنین برای دریافت ایمیل، متن، تقویم، و هشدارها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. 11 سنسور همانند GPS، فرابنفش و  فشار سنج در Band 2 استفاده شده است.

البته با توجه به محوبیت اپل واچ بین کاربران و قیمت گذاری نسبتا پایین مایکروسافت برای این دستگاه، استقبال قابل توجه‌ای برای این طرح پیش بینی نمی‌شود!

254372-640