طرح اپل ؛ تلفن همراه آیفون، اندروید و ویندوز بدهید یک آیفون بگیرید!

تعجبی ندارد که تعداد بسیار زیادی از دارندگان آیفون هنوز مدل‌های جدید این دستگاه را خریداری نکرده‌اند. اپل مطمئناً ترجیح می‌دهد که این افراد دستگاه‌های جدید را خریداری کنند، و به همین منظور یک طرح تعویض را به همراه اقساط راه اندازی کرده است. اپل کسانی که دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی را دارند نیز در بخشی از این طرح قرار داده است.

روش نسبتا ساده است. تلفن آیفون، اندروید و یا ویندوز خود را تحویل می‌دهید و ارزش آن از هزینه اصلی آیفون مورد نظر کسر می‌شود و رقم باقیمانده تقسیم بر 24 می‌شود. رقم نهایی به دست آمده هزینه پرداخت ماهانه شما برای آیفون جدیدتان است. این طرح تنها برای مشتریان ایالات متحده در دسترس است و می‌توان در اپ استورها از آن استفاده نمود. پرداخت‌های ماهیانه به عوامل مختلفی همچون دستگاهی که تحویل می‌دهید، و آیفونی که می‌خرید بستگی دارید.

به طور مثال اگر یک آیفون 4/4s را تحویل بدهید و بخواهید یک آیفون 6s پلاس 128 گیگابایتی را بخرید، در بهترین حالت  باید در طی دو سال، ماهیانه 35.37 دلار هزینه کنید. یا اگر یک آیفون 5 بدهید و یک آیفون 6 بخواهید باید ماهیانه 14.54 دلار پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که قیمت‌های در نظر گرفته شده شامل AppleCare+ نمی‌شوند. با این طرح برخلاف سایر طرح‌ها شما یک آیفون آنلاک را دریافت می‌کنید.

آیفون 4/4s در بهترین حالت 100 دلار در نظر گرفته می‌شوند و آیفون 6 پلاس در این طرح تعویض 350 دلار در بهترین شرایط ارزش دارد. می‌توانید جدول مربطه را در پایین مشاهده کنید. اپل برای دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی بسته به مدل و شرایط آن از  100 تا 300 دلار را در نظر می‌گیرد.

طرح اپل طرح اپل