طراحی جدید سایت Apple ID

ظاهر یکنواخت و خسته کننده وب سایت اپل آی‌دی کمپانی اپل، جایی که کاربران همه چیز را در رابطه با Apple ID خود مدیریت می‌کنند، با یک قالب جدید به روز شده است. به جای محیط بدون روح قالب قبلی، اپل ظاهر جدید و به روزی را با تمرکز بر قسمت‌های مدیریت کلمه عبور، دستگاه‌ و دیگر اطلاعات مهم به معرض نمایش گذاشته است.

اپل هدر سایت را تغییر داده است و لینک‌های قرار داده شده در سایت اصلی اپل در بالای سایت دیده می‌شود تا احساس اینکه این یک وب سایت اپلی است بیشتر القا شود. یکی دیگر از بخش‌های تغییر داده شده، صفحه نمایش تایید دو مرحله‌ای _two-step verification_ اپل آی‌دی است.

طراحی جدید سایت Apple ID

بخش دیگری که طراحی دوباره شده است، لیست دستگاه‌ها است. در این بخش تمامی دستگاه‌هایی که به حساب کاربری شما وصل هستند نشان داده می‌شود. همچنین اطلاعات کلیدی مانند شماره سریال، اطلاعات پرداخت، شماره تلفن، IMEI و … قابل نمایش هستند.

طراحی جدید سایت Apple ID

وب سایت Apple ID مدت زمان طولانی را برای طراحی مجدد سر کرده است، اما با طراحی جدید می‌توان گفت که این مدت زمان ارزشش را داشته است. این وب سایت بر روی دسکتاپ به خوبی نمایش داده می‌شود و  بر روی یک صفحه نمایش کوچک مانند آیفون، بهتر نشان داده می‌شود!

طراحی جدید سایت Apple ID