ضبط ویدیو‌ با کیفیت فوق‌العاده‌ی 2K به کمک آیفون

می‌خواهید کیفیت تصاویر ویدیویی ضبط‌شده با آیفونتان را تنها با هزینه‌ی ۷ دلار از کیفیت ۱۰۸۰p به کیفیت 2K ارتقا دهید؟ تصمیم‌گیری بسیار ساده است. کمتر کسی است که چنین تمایلی نداشته باشد. این کار تنها با نصب یک اپلیکیشن عملی است. شرکت VFXWarrior اپلیکیشن جدیدی به نام Ultrakam منتشر کرده است که تجربه‌ی ضبط ویدیو در آیفون را وارد مرحله‌ی جدیدی می‌کند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که با دوربین پیش‌فرض آیفون ویدیوهایی با کیفیت 2K ضبط کنید.

 

screen568x568

شاید تعجب کنید که چگونه یک اپلیکیشن می‌تواند تصاویر ویدیویی شما را به تصاویری با کیفیت بالاتر تبدیل کند. نکته اینجاست که تبدیلی در کار نیست. این اپلیکیشن کاری که انجام می‌دهد اجازه‌دادن به نرم‌افزار برای استفاده‌ی بیشتر از ظرفیت‌های دوربین آیفونتان است. اپل می‌گوید که آیفون 5s توانایی ضبط ویدیوهایی با کیفیت اچ‌دی ۱۰۸۰p را دارد٬ اما این گفته کاملاً صحیح نیست. سخت‌افزار دوربین به کار رفته در آیفون به تنهایی قادر به ضبط تصاویر با رزولوشن 3264×2448 است و این نرم‌افزار گوشی است که قادر به پردازش این مقدار پیکسل نیست. Ultrakam این مانع را رفع کرده است.

 

البته انتظار نداشته باشید که بتوانید ویدیوهای طولانی‌ای ضبط کنید. یک دقیقه از یک ویدیوی 2K نیاز به ۳ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. بنابراین حتی با مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون نیز قادر به ضبط ویدیویی با مدت زمان بیشتر از ۲۰ دقیقه نخواهید بود. این مشخصات ذکرشده برای آیفون 5s بود. Ultrakam بر روی آیفون ۵، آیفون ۵c، آیپد مینی و آیپد مینی رتینا نیز قابل استفاده است٬ اما با تعداد فریم قابل ضبط در ثانیه‌ی کمتر.

 

screen568x568 (5)

 

همچنین اگر شما چندین آی‌دیوایس داشته باشید می‌توانید به اپلیکیشن‌های دیگر این شرکت از قبیل Ultrakam Remote Control و Ultrakam Monitor متصل شوید تا یک سوئیت کامل ضبط فیلم در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن Ultrakam علاوه بر توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 2K تا ۲۴ فریم بر ثانیه٬ توانایی ضبط ویدیوهای Timelapse و اسلوموشن را نیز داراست.

 

screen568x568 (2)

دو اپلیکیشن Ultrakam و Ultrakam Remote هم اکنون در اپ‌استور موجود می‌باشند و اپلیکیشن Ultrakam Monitor نیز در ادامه‌ی سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. Ultrakam را از این لینک به قیمت ۶.۹۹ دلار و Ultrakam Remote را از این لینک به قیمت ۲.۹۹ دلار می‌توانید خریداری کنید. 

نسخه کرک شده از لینک لینک دانلود کنید