سرانجام بازی خارق‌العاده Age of Empires: World Domination منتشر شد

در حدود دو سال پیش بود که خبری با عنوان ”به زودی:عرضه ی بازی Age of Empires:World Domination” را در اپل اپس گذاشتیم. پس از مدت‌ها انتظار که مطمئنا بسیاری از بازی دوستان به کل این خبر را فراموش کرده بودند، این بازی خارق‌العاده سرانجام منتشر شد. این بازی که با همکاری مایکروسافت و کمپانی ژاپنی KLab  ساخته شده ، یک بازی استراتژیک است؛ مطمئناً بسیاری از شما یکی از بازی‌های سری عصر فرمانروایان را بر روی PC تجربه کرده‌اید، حال این تجربه لذت بخش را بر روی تلفن همراه خود خواهید داشت.

این سری بازی بیش از 20 میلیون نسخه تا سرتاسر جهان فروخته است و 2 سال پیش خبر عرضه یک نسخه بازی از آن برای پلتفرم موبایل منتشر شد. کمپانی ژاپنی علت این تاخیر را وسواس آن‌ها برای حداکثر کیفیت بازی اعلام کرده است، آن‌ها ادعا کرده‌اند که نمی‌خواستند عجله در عرضه بازی باعث شود کیفیت آن قربانی شود. این کمپانی در حدود سه سال برای این بازی زحمت کشیده است که می‌توان انتظار داشت یک بازی خارق‌العاده حاصل کار آن‌ها بوده است.

می‌توانید این بازی فوق‌العاده را به صورت رایگان از اپ استور دریافت نمایید. دقت داشته باشید که در حال حاضر بازی بر روی اپ استور ایالات متحده قرار نگرفته است و لینک گذاشته شده از اپ استور سنگاپور است.

تصاویری از بازی Age of Empires: World Domination

 

معرفی کامل بازی در اپل اپس