سامسونگ محکوم به پرداخت 340 هزار دلار جریمه به خاطر انتشار موج نظرات منفی نسبت به اپل در فضای اینترنت شد!

از سال گذشته ، سایت ارتباط با مشتریان اپل ،  ناگهان با سیلی از نظرات منفی و نگرانی ها در مورد مصرف محصولات اپل مواجه شد . در حالیکه مسئولان سایت تصمیم نداشتند در مقابل این موج عظیم ، کسی یا شرکتی را متهم کنند ، اما اکثر افراد این حوزه با آگاهی از رقابت دیرینه بین اپل و سامسونگ ، به این شرکت کره ای مظنون بودند .

در اواخر بهار امسال  با بالا گرفتن اعتراضات ، کمیسیون تجارت منصفانه (FTC) تحقیقات گسترده ای رابر روی استراتژی های تبلیغاتی سامسونگ آغاز کرد ، اما بعد از مدتی بدلیل عدم وجود اطلاعات کافی برای متهم کردن سامسونگ ، این کمیسیون نظر قطعی خود را اعلام نکرد و سامسونگ هم برخی اقدامات تبلیغاتی خود را متوقف کرد .

اگرچه سامسونگ اعلام کرده بود که تمام این نظردهیهای منفی و ایجاد موج اسپم های نگران کننده در مورد اپل را متوقف کرده است ، اما اخیرا این کمیسیون مدارکی به دست آورده است که نشان میدهد سامسونگ تعداد زیادی کارمند در بخش تبلیغات در اختیار دارد که کارشان ، فقط و فقط ایجاد موج منفی نسبت به محصولات اپل و دیگر شرکتها از قبیل اچ تی سی است ( که در اون هم در پرونده ای جداگانه محکوم شده !) و براساس این مدارک سامسونگ را به پرداخت 340 هزار دلار محکوم کرده است !

سامسونگ هم این اتهام رو پذیرفته والبته اونرو ” سوء تفاهم  و عدم درک متقابل ” میدونه  و معتقده که همیشه به دنبال رقابت سالم در این زمینه بوده !

Samsung-Galaxy-S4-ad-Iceland-002