سازنده‌ی Flappy Bird تصویری از محیط بازی بعدی خود منتشر کرد

روز گذشته بود که خبر بازگشتن بازی Flappy Bird به اپ استور در آینده‌ای نزدیک را به اطلاعتان رساندیم. طبق گفته‌های سازنده‌ی بازی نسخه‌ی جدید دارای قابلیت بازی چندنفره و به نسبت نسخه‌ی قبلی کمتر اعتیادآور خواهد بود. حال به فاصله‌ی کمی پس از انتشار این خبر٬ Dong Nguyen اعلام کرده است که در حال کار بر روی بازی دیگری نیز است که در آن نقش هدایت کاراکتری را خواهید داشت که با پریدن بین ساختمان‌ها او را جلو خواهید برد. او در توییت اخیرش تصویری از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است.

BntAgSBIMAAM7Vm

نام این بازی فعلاً اعلام نشده است٬ اما آنطور که برمی‌آید گیم‌پلی این بازی نیز ساختاری مشابه Flappy Bird خواهد داشت. گرافیک و طراحی بازی نیز کاملاً مشابه آن چیزی است که در بازی Flappy Bird با آن آشنا شده‌ایم. Nguyen در توییتش نوشته است که امیدوار است با عرضه‌ی این بازی افکار تا حدودی از بازی Flappy Bird که در زمان حذف‌کردنش از اپ استور ۵۰ میلیون بار دانلود شده بود منحرف شوند.

انتظار برای دیدن این که بازی جدید Nguyen موفقیت Flappy Bird را تکرار خواهد کرد و یا حتی خود Nguyen نیز از تکرار چنین موفقیتی باز خواهند ماند جالب خواهد بود. اما فارغ از این مسائل٬ بر کسی پوشیده نیست که Nguyen و Flappy Bird شیوه‌ی عمل برنامه‌نویسان و بازی‌سازان اپ‌استور را به وضوح تحت تأثیر قرار داده است. به طوری که حتی در این اواخر نیز شاهد ارائه‌ی بازی Retry از سوی شرکت Rovio بودیم که ساختار آن کاملاً برگرفته از بازی Flappy Bird است.