ریست، مشکل قاب شارژ AirPods را برای برخی از کاربران برطرف کرده است

پس از عرضه AirPods، گزارشاتی مبنی بر خالی شدن شارژ قاب این محصول در سایت‌های مختلف منتشر شد. در حالی که مشخص نیست به طور دقیق که این مشکل گریبان چه میزان از کابران را گرفته است، اما به اندازه‌ای بوده که خبر آن در سایت‌های مختلف منتشر شود و کمی حاشیه برای این محصول به وجود آورد.

این مشکل هنوز هم به طور دقیق مشخص نیست که نرم افزاری می‌باشد و یا سخت افزاری، شاید تنها نمایش درصد باتری شده با مشکل مواجه شده باشد. اما به هر حال دیدن اینکه محصول پس از شارژ کامل، ظرف چند ساعت ـ‌در حالی که از آن استفاده‌ای نمی‌شودـ 30 تا 50 درصد شارژ خود را از دست بدهد، به هیچ وجه برای کاربران خوشایند نیست.

اما با توجه به گزارشاتی که در سایت Reddit شده ، مشکل برخی از کابران با یک ترفند ساده حل گردیده است. به گفته این کاربران با ریست و جفت سازی دوباره، میزان شارژ به درستی نمایش داده می‌شود. AirPods طبق گفته اپل تا 24 ساعت شارژ نگه می‌دارد اما بدیهی است که نحوه استفاده نیز بسیار مهم می‌باشد.

این روش برای تمام افراد جواب نداده اما کاربرانی بوده‌اند که با همین شیوه مشکلان برطرف شده است. اگر شما نیز AirPods خریداری کرده‌اید و این مشکل را دارید، دستگاه خود را ریست و دوباره جفت سازی نمایید. به زودی نحوه ریست و جفت سازی نیز در سایت قرار داده می‌شود.