آموزش ریستور به ورژن فعلی بدون از دست دادن جیلبریک و بدون نیاز به SHSH(برای مک)

اگر آیفون ، آیپاد یا آیپد شما مدام گیر می کند و از آن خسته شده اید و می خواهید دوباره به ورژن فعلی ریستور کنید اما در صورت ریستور کردن جیلبریک را از دست خواهید داد ، دیگر نگران نباشید . حالا با برنامه Semi-Restore که برای ویندوز و مک ریلیز شده است می توانید هر آیدیوایسی را که iOS آن از نسخه ی ۵٫۰ تا ۶٫۱٫۲ است را بدون این که جیلبریک خود را از دست دهید و بدون این که به SHSH از قبل ذخیره شده نیاز داشته باشید ریستور کنید .

توجه : تا موقعی که نسخه ی جدیدی از این برنامه ارائه نشده است ، اگر توییک afc2add را نصب کرده اید از این برنامه استفاده نکنید .

قبل از شروع یک بکاپ از دستگاه خود بگیرید .

مرحله اول :

فولدری به نام Pwnage در دسکتاپ ایجاد کنید و برنامه Semi Restore برای مک را از این  لینک دریافت کنید و آن را به فولدر Pwnage در دسکتاپ انتقال دهید . سپس فایل زیپ Semi-Restore را با دبل کلیک کردن درون Pwnage اکسترکت کنید .

مرحله دوم : 

بر روی برنامه Semi Restore راست کلیک کرده و بر روی Open کلیک کنید تا برنامه اجرا شود . سپس مک پیغامی به شما می دهد که بر روی Ok کلیک کنید و بعد از آن نیز یوزر نیم و پسورد اکانت ادمین خود را وارد کنید .

مرحله سوم :

هنگامی که برنامه Semi Restore اجرا شد پیغامی به شما نشان خواهد داد که باید بر روی Ok کلیک کنید . سپس برنامه اجرا خواهد شد . آیدیوایس خود را که دارای iOS 5.0 تا 6.1.2 است را به مک خود متصل کنید و منتظر باشید تا دستگاه آیدیوایس شما و نسخه آی او اس آن را تشخیص دهد . سپس بر روی SemiRestore کلیک کنید .

مرحله چهارم :

دستگاه شما ریبوت شده و پس از آن پاک خواهد شد اما شما جیلبریکتان را از دست نخواهید داد .

مرحله پنجم :

هنگامی که کار این برنامه به پایان برسد Semi Restore به شما اطلاع خواهد داد که عملیات با موفقیت به پایان رسیده است و دستگاه شما ریبوت می شود و وارد مرحله Setup می شوید که همیشه بعد از ریستور وارد آن می شدید .

موفق باشید !