رکورد سریع‌ترین سرعت تایپ به کمک کیبورد Fleksy شکسته شد

کیبورد بسیار محبوب و جایگزین خلف کیبورد پیشفرض آی‌اواس با نام Fleksy که در اپل اپس پیش از این به طور مفصل به آن پرداخته بودیم به تازگی و به کمک روش‌های نوئی که برای تایپ سریع در اختیار می‌گذارد موجب شده است رکورد گینس سریع‌ترین سرعت تایپ جابجا شود. شخصی به نام Marcel از این کیبورد بر روی سیستم عامل اندروید استفاده کرده است تا با ثبت زمان ۱۸.۱۹ ثانیه رکورد گینس مایکروسافت در زمینه‌ی سریع‌ترین تایپ را بشکند. این مدت زمان برای تایپ یک عبارت ۱۲۶ حرفی مشخص محاسبه می‌شود.

Fleksy-keyboard-teaser-001-e1386859935784

او به کمک این کیبورد رکورد قبلی را که پیش از این توسط کیبورد WordFlow ویندوز فون ثبت شده بود ۰.۲۵ ثانیه بهبود بخشده است. Fleksy نیز در بزرگداشت این اتفاق٬ آپدیت جدیدی ارائه کرده است که در آن بهبودهای صورت‌گرفته در هسته‌ی اصلی اپلیکیشن بر روی افزایش هر چه بیشتر سرعت تایپ تمرکز کرده است. این رکورد بیشتر از قبل به سخن تبلیغاتی Fleksy که ادعا می‌کند با سریعترین٬ راحت‌ترین و زیباترین کیبورد جهان بر روی گوشی‌های هوشمند طرف هستید سندیت می‌دهد. در زیر می‌توانید ویدیوی کوتاهی در مورد این رویداد را مشاهده کنید:

همانطور که می‌دانید اپل اجازه‌ی نصب کیبوردهای شخص ثالث بر روی آی‌اواس را نمی‌دهد.  بنابراین استفاده از کیبورد Fleksy تنها محدود به آن تعداد از اپلیکیشن‌های اپ استور است که از API اختصاصی ارائه‌شده‌ی این کیبورد استفاده می‌کنند. اپلیکیشن Fleksy نیز خود دارای محیط تایپ مخصوص به خود است تا در صورتی که اپلیکیشنی از این کیبورد پشتیبانی نکند٬ بتوانید متن را سریع نوشته و به محیط آن اپلیکیشن انتقال دهید. Fleksy را می‌توانید به رایگان از اپ‌استور دانلود کرده و کار با آن را تجربه کنید.