دعوت نامه های کنفرانس آیپد در ۳۰ مهر ماه ارسال شد

Apple October 2013 media event

 

بالاخره همانطور که اعلام کردیم AlltingsD اعلام کرده بود که کنفرانس بعدی اپل در ۲۲ اکتبر برگزار خواهد شد که Loop هم آنرا تایید کرده بود.

این کنفرانس با عنوان”We Still Have a Lot to Cover” در ساعت ٨:۳۰ روز سه شنبه ۳۰ مهر برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس انتظار می رود آیپد ۵ و آیپد مینی ۲ با صفحه رتینا  معرفی شوند.هم چنین قطعا همزمان نسخه نهایی OSX Mavericks رونمایی خواهد شد.در کنار این ها انتظار می رود Mac Pro به طور کامل معرفی شده و پس از آن MacBook Pro هایی با پردازنده Haswell اینتل معرفی شوند.هم چنین انتظار می رود آپدیت جدید سری iWork و iLife با پشتیبانی iOS 7 معرفی شوند.

دوستان اپل اپسی عزیز اگر با ما همراه بوده باشند،در کنفرانس آیفون های شاهد یکی از قویترین وبلاگ نویسی های زنده در کل سایت های ایرانی بودند و مفتخریم که توانستیم هم زمان در صفحه Live و در صفحه اینستاگرام اپل اپس و صفحه فیسبوک اپل اپس همزمان و دقیق کنفرانس را پوشش دهیم.

این بار هم قویتر از همیشه این کنفرانس را در سرویس های اجتماعی مختلف پوشش خواهیم داد.پس همه دوستان اپل اپسی می توانند دقیقا ۱ هفته بعد در تاریخ ۳۰ مهر ماه(سه شنبه) شاهد وبلاگ نویسی زنده در صفحه Live.AppleApps.ir و  صفحه اینستاگرام اپل اپس (appleappsir) و صفحه فیسبوک اپل اپس(AppleApps.ir) باشند.همانند همیشه از فردا به حواشی کنفرانس در صفحه Live اپل اپس خواهیم پراخت و ۴۰ دقیقه هم قبل از کنفرانس سایت بسته شده و به صفجه Live هدایت خواهید شد.