دعوتنامه‌ها ارسال شد؛ آیفون 7 در 17 شهریور معرفی می‌شود [رسمی]

به سراغ تقویم خود بروید و برای رونمایی از آیفون 7 آماده باشید؛ اپل دعوتنامه‌های خود را برای یک رویداد در 7 سپتامبر (17 شهریور) ارسال کرده است. این همان تاریخی می‌باشد که سری جدید آیفون که احتمالا آیفون 7 نام خواهد داشت و شاید اپل واچ 2 معرفی شوند. این کنفرانس ساعت 10 صبح _منطقه زمانی اقیانوس آرام_ (21:30 تهران) در سالن بیل گراهام برگزار خواهد شد.

طبق آخرین شایعات باید آیفون 4.7 اینچی و آیفون 5.5 اینچی به ترتیب به نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در این کنفرانس رونمایی شوند. هر دو دستگاه بدون پورت 3.5 م.م عرضه می‌شوند و ضد آب خواهند بود. آیفون 7 دارای یک لنز دوربین بزرگتر است و آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه بهره می‌برد که دارای زوم اپتیکال است. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه افزایش ظرفیت باتری داشته باشند (آیفون 7 1960 میلی آمپر و آیفون 7 پلاس 2910 میلی‌آمپر) و فبلت جدید اپل با رم 3 گیگابایتی عرضه شود. همچنین هر دو دستگاه با تراشه A10 همراه خواهند بود.

اپل واچ 2 نیز طبق گفته مینگ-چی کو، دو نسخه مختلف خواهد داشت که یکی از آن‌ها دارای GPS و فشارسنج می‌باشد. هر دو نسخه اپل واچ 2 ضد آب خواهند بود، همچنین عمر باتری و پردازنده آن‌ها بهبود یافته است.

طبق شایعات قبلی پیش فروش سری آیفون 7 از 9 سپتامبر آغاز می‌شود و یک هفته پس از آن عرضه می‌شود. آیا به نظر شما تصادفی است که اپل روز 7 ماه سپتامبر را برای معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس انتخاب کرده است؟