در هفته آینده منتظر قسمت دوم بازی Walking Dead: The Game – Episode 2 باشید !

بازی The Walking Dead - Episode 2 برای آیفون

بازی های داستانی از جذابیت خاصی بین کاربران برخور دار است و بازی Walking Dead که بر اساس داستان و سریال این بازی ساخته شده است واقعا با منتشر شدن قسمت اول علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرد ! چون گرافیک و داستان بازی بسیار معرکه بود همچنین صدا گذاری ها و گیم پلی واقعا واقعی و بی نظیر بود ، خوب احتمالا همه ی طرفداران قسمت 1 بازی را به پایان رسانده و منتظر قسمت دوم این بازی هستید ، مفتخریم خبر زمان منتشر شدن قسمت دوم این بازی را در هفته ی بعد ( 6-7 روز بعد ) به شما عزیزان اعلام کنیم . اخبار بیشتر و تریلر در ادامه مطلب..  طبق آخرین اخبار از سایت های معتبری اعلام شده است قسمت دوم بازی Walking Dead: The Game – Episode 2 در هفته بعد منتشر می شود ، همچنین تریلر قسمت دوم نیز آماده شده است که در پایین می توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید .

توجه : طبق روال همیشه به محض منتشر شدن قسمت دوم این بازی اپل اپس . آی آر با لینک مستقیم و رایگان برای شما عزیزان این بازی فوق العاده را آماده خواهد کرد.

اگه شما هم مثل من  طرف دار و عاشق این طور بازی هایی مخصوصلا Walking Dead: The Game – Episode 2 هستید پس با اپل اپس باشید …..

توجه :  قسمت دوم را باید طبق آموزش  این لینک فعال کنید !!!‌