در اولین فروش رسمی اپل در هندوستان ، تمام آیفونها در 24 ساعت به فروش رفت !

روز شنبه ، اولین فروش رسمی آیفون  5s در هندوستان آغاز شد . به گزارش اپل استور آنلاین هندوستان و آمارهای ارائه شده توسط فروشگاه های تایید شده ی اپل در این کشور ، تنها در عرض 24 ساعت تمام آیفون های 5s  و مقدار قابل توجهی 5c ، به فروش رفته است . استقبال فوق العاده ی مردم هندوستان ، قبلا توسط اپل پیش بینی نشده بوده و حالا هم تمام این فروشگاه ها ، درخواست فوری برای تامین آیفون های مورد نیاز رو به اپل فرستاده اند .

 

گزارش روزنامه ی The Times of India در این رابطه :

 

” هجوم مردم برای خرید این محصول تازه وارد باورنکردنی بوده است . مردم در همه ی فروشگاه های این کمپانی تجمع کرده اند و به نظر میرسد سود قابل توجهی نصیب اپل شود . البته علاقه ی مردم به آیفون آلومینویومی ، یعنی آیفون 5s بسیار بیشتر بوده و این محصول هم اکنون در تمام فروشگاه ها تمام شده و درخواست برای تعداد بیشتر ، به اپل فرستاده شده است … “

 

iphone_5s_colors_stacked_apple_16x9

 

 

اپل ابتدا برنامه ریزی برای ارسال 30 هزار دستگاه از آیفونهای جدید را به هندوستان پیشبینی کرده بود ، اما به نظر میرسد این تعداد خیلی کمتر از علاقه ی مردم هند به این محصولات بوده است . البته اپل هنوز یک اپل استور رسمی در هندوستان ندارد ، ولی فروشگاه ها و خرده فروشی های مورد تایید اپل در این کشور به تعداد زیادی وجود دارد . همچنین اپل نیز اعلام کرده است که بزودی اولین اپل استور رسمی هندوستان را افتتاح خواهد کرد . ( هم اکنون اپل استور آنلاین هندوستان فعال است )