دریافت کد خرید رایگان اپلیکیشن Sleep Cycle Alarm Clock

تعداد کثیری از ما با اپلیکشین Sleep Cycle آشنا هستیم. این اپلیکیشن که از زمان عرضه‌شدنش همواره در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های آیتونز بوده است، همانطور که از نام آن برمی‌آید وظیفه‌ی بررسی خواب شما و بیدارکردنتان را دارد.

 

خواب انسان از مراحل مختلفی تشکیل شده است که هر کدام یک Cycle نامیده می‌شود. Sleep Cycle با قرارگرفتن در نزدیکی محل خوابتان و با استفاده از شتاب‌سنج آیفون، مرحله‌ای از خواب را که در آن قرار دارید تشخیص می‌دهد. قبل از خواب شما ساعتی از صبح را که قصد بیدارشدن در آن را دارید در قالب بازه‌ای نیم‌ساعته تعیین می‌کنید. سپس این اپلیکیشن در آن مدت و با استفاده از نتایج حاصل از بررسی خوابتان، شما در سبک‌ترین زمان از خواب بیدار می‌کند. به این ترتیب پس از بیداری احساس خستگی و کسالت نمی‌کنید.

 

 

Sleep Cycle همچنین نموداری با معیار عمق خوابتان در طول شب رسم می‌کند که از این طریق می‌توانید روند سبک و عمیق‌شدن آن را در ساعت مختلف شب ببینید. پس از چندین بار استفاده از اپلیکیشن، معیاری تحت عنوان کیفیت خواب بر اساس این نمودارها به شما داده می‌شود. با استفاده مستمر از اپلیکیشن و تنظیم‌کردن ساعت خوابتان می‌توانید این کیفیت را افزایش دهید.

 

 

همانطور که ذکر شد این اپلیکیشن از زمان عرضه همواره در لیست پرفروش‌ها بوده است. اما در این فرصت می‌توانید آن را به رایگان دریافت کنید. برای دریافت رایگان اپلیکیشن ابتدا به این لینک بروید و پس از اجراشدن آیتونز صبر کنید تا مراحل ثبت کد در اپ‌آیدیتان انجام گیرد. پس از این کار به طور خودکار با این صفحه مواجه خواهید شد:

 

 

سپس دانلود اپلیکیشن شروع می‌شود.