دریافت رادیوهای ایرانی بر روی آی‌دیوایس

از قابلیت‌های جالبی که در گوشی‌های چند سال پیش به وفور یافت می‌شد قابلیت دریافت رادیو بود. اما با گذشت زمان هر یک از شرکت‌ها جهت‌گیری خاصی در رابطه با این مسأله از خود نشان دادند. برای مثال شرکت اپل این قابلیت را از همان ابتدا بر روی گوشی‌های خود تعبیه نکرد و معتقد به رادیوهای اینترنتی و حرکت به این سمت بود.

 

 

در این راستا اپلیکیشن‌های مختلفی مانند TuneIn Radio عرضه شدند که طیف بسیار گسترده‌ای از رادیوها را پوشش داده و امکان پخش آن‌ها را فراهم می‌کنند. Iranian Radios نام اپلیکیشنی فارسی است که همین کار را برای ۸ کانال رادیوئی محبوب ایران انجام می‌دهد. طراحی اپلیکیشن بسیار زیبا و ساده و کار با آن راحت است. کافی است نوار بالای اپلیکیشن را روی رادیو مورد نظر خود تنظیم کرده و دکمه‌ی پخش را فشار دهید. رادیوهایی که می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به آن‌ها گوش دهید عبارتند از رادیو جوان، رادیو ایران، رادیو قرآن، رادیو آوا، رادیو تهران، رادیو فرهنگ، رادیو ورزش و رادیو پیام.

 

 

 

سبک‌بودن، فارسی‌بودن، طراحی زیبا، پخش روان و مصرف کم دیتای این اپلیکیشن موجب می‌شود که پس از اجرای آن دیگر بستنش کار راحتی نباشد. این اپلیکیشن را می‌توانید از طریق این لینک به طور رایگان از اپ‌استور دریافت کنید.