دانلود بازی Splash Cars برای آیفون و آیپد [پیشنهاد اپل اپس – رایگان]

Splash Cars – ماشین های رنگ پاش یک بازی در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل رانی می‌باشد که به تازگی به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است.

فکرش را بکنید که تمام دنیا خاکستری باشد و دست شما ماشینی است که به همه جا رنگ می‌پاشد! این کار همه مردم را خوش حال می‌کند زیرا کار شما این می‌باشد که دنیا را زیباتر کنید. ولی پلیس ها باید وظیفه خود را انجام دهند و آنها باید جلوی هر چیزی که نظم شهر را بهم می‌زند بگیرند. شما هم یکی از آن افرادی می‌باشید که نظم شهر را بهم می‌زنید پس ماشین های پلیس همیشه به دنبال شما هستند. به پلیس ها اجازه ندهید که به شما برسند و از دست آنها در بروید تا بتوانید کار خود را به راحتی انجام دهید و همه جای شهر را رنگارنگ کنید.

پس بیایید سوار بر ماشین رنگ پاش خود شوید و در تمام شهر دور بزنید. ولی جز پلیس ها مشکلات دیگری در سر راه شما می‌باشد که یکی از بزرگترین آنها تمام شدن سریع بنزین ماشینتان است. در این بازی ماشین شما مدام در حال تمام شدن بنزین می‌باشد و برای پر کردن باک خود باید به جایگاه های بنزین بروید تا دوباره به راه خود ادامه دهید. از power-up ها استفاده کنید تا برای پلیس ها خرابکاری ایجاد کنید و ماشین خود را سورپرایز کنید و یا با آهنربا تمام سکه ها را جمع کنید! همچنین شما می‌توانید از وسایل عمومی شهر استفاده کنید تا در راهتان به شما کمک کنند.

برای باز کردن مراحل بعدی بازی شما باید در مراحل قبل سکه و امتیاز کافی به دست بیاورید و تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید. شما با مراجعه به فروشگاه بازی می‌توانید ماشین های جدید را مشاهده کنید و با سکه های خود آنها را خریداری کنید.

شما یک فرد خاص می‌باشید پس مردم را با رنگ کردن شهرشان قانع کنید تا بهتان بپیوندند و در این راه به شما کمک کنند.

شما در یک ماموریت خلاقانه می‌باشید، کار خود را انجام دهید و مردم به دنبال شما می‌آیند!

بیشتر بازی های اپ استور بدون هیچ خلاقیتی از استودیو های متفاوت منتشر شده اند و بیشتر آنها تقلیدی از گیم پلی بازی دیگری می‌باشد. اگر به دنبال یک بازی متفاوت و خلاقانه میباشید Splash Cars بهترین گزینه است. این بازی از استودیو محبوب Craneballs به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید نسخه کرک این بازی را با لینک مستقیم از اپل اپس دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه می‌کنم که به هیچ وجه بازی Splash Cars را از دست ندهید.