دانلود بازی Lifeline: Whiteout [اپلیکیشن رایگان هفته]

اپل بازی Lifeline: Whiteout را به عنوان اپلیکیشن برتر هفته انتخاب کرده است و تا پنجشنبه همین هفته می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.این اپلیکیشن در اصل 2 دلار قیمت دارد و دارای امتیاز 4.5 در آیتونز است.

داستانی برای بقا؛ در Lifeline: Whiteout شما باید یک ماجراجوی گم شده را به مکانی امن هدایت کنید و به وی کمک نمایید که هویت خود را پیدا کند. داستان بر اساس تصمیمات شما شکل می‌گیرد و هر تصمیم شما می‌تواند تاثیرات عمیقی بر ماجرا بگذارد.

تنها در یک زمین منجمد، هیچ چیز به خاطرش نمی‌آید، تنها اومید او برای زندگی یک خط ارتباطی است، خط ارتباطی با شما! پایان‌های مختلفی برای بازی وجود دارد. با بازی دوباره و انتخاب‌های متفاوت، داستان و پایانی جدید رقم می‌خورد.

این بازی از نظر داستان پردازی فوق‌العاده است. البته برای انجام Lifeline: Whiteout باید با یکی از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، روسی، چینی ساده شده و اسپانیایی آشنایی داشته باشید. این بازی از اپل واچ نیز پشتیبانی می‌کند و تجربه خوبی را از بازی بر روی ساعت هوشمندتان برای شما ثبت می‌کند.

Lifeline: Whiteout با حجم 71 مگابایت از این لینک قابل دریافت است. این بازی با تمامی آیفون، آیپاد و آیپدهای دارای iOS 8 و بالاتر سازگار است. همچنین می‌توانید تریلر بازی را در ادامه مشاهده نمایید.