خبر گزاری WSJ : اپل امسال iPhone 6 را با نمایشگر 4.5 و 5 اینچی عرضه خواهد کرد

تا به حال شایعات زیادی در مورد iPhone 6 شنیده ایم ، یکی از شایعات ویژگی  آیفون نسل جدید  (iPhone 6 ): سایز بزرگ تر صفحه نمایش آن بوده که امروز خبرگزاری وال استریت ژورنال نیز در این مورد گفته است :  اپل امسال ۲ مدل از iPhone 6 را معرفی خواهد کرد !   یک مدل دارای صفحه نمایش 4.5 اینچ  و مدل دیگری صفحه 5 اینچی خواهد داشت . گزارش بیشتر WSJ در این مورد به صورت زیر است :‌

یکی سری از کاربران می گویند :‌ شرکت اپل هم برای رقابلت با رقبای خودش احتمالا نسل بعدی آیفون (iPhone 6 ) را با صفحه نمایش بزرگتری عرضه کند و احتمالا ۲ مدل از این نوع را با صفحه نمایش های بزرگتر معرفی خواهد کرد .

در واقع گفته شده اپل قصد دارد آیفون نسل جدید (iPhone 6 ) را در ۲ نوع که یک مدل صفحه نمایش بیشتر از 4 اینج و نوع دوم بیشتر از 5 اینچ باشد عرضه کند ، در حالی که هم اکنون بزرگترین صفحه نمایش آیفون 4 اینچ  برای iPhone 5 بوده است .  متن کامل این این گزاش کلیک کنید 

هم چنین وال استریت گزاش داد :

اپل احتمالا در نیمه دوم سال 2014 ماه سپتامبر که معمولا همیشه در نیمه دوم بوده iPhone 6 را معرفی کند.  این مدل نیز برخلاف شایعات صفحه نمایش منحنی ندارد و فقط سایز بزرگتر و احتمالا باریک تر خواهد بود .

خوب با این اخبار دقیق و شایعاتی که قبلا شنیده بودیم احتمالا باید باور کنیم که  حداقل iPhone 6 در نظر صفحه نمایش بزرگتر شده . باز هم هنوز برای خبر های   رسمی از طرف اپل باید تا نیمه دوم سال صبر کرد ، با این تفاسیر نظر شما در مورد iPhone 6 چیست ؟