خبر فوری : iOS 6.1 Final منتشر شد ! ( آپدیت شده )

 

http://site.i-phone.ir/wp-content/uploads/2013/01/ios-6.1.jpg

 

حتما از این خبر متعجب شدید چون فقط یک روز از منتشر شدن پنجمین بتای آن گذشته است ولی باید بگم درست متوجه شدید ، بالاخره منتشر شد ! خودتان میدانید که معنی منتشر شدن آن چیست !!!

 

شما می‌توانید آن را از Software Update دستگاهتان مشاهده و دانلود و نصب کنید و اگر هم میخواهید فایل IPSW را دانلود کنید باید کمی منتظر باشید تا به طور کامل توسط تیم فنی اپل اپس آپلود و آماده برای دانلود شما عزیزان شود .

 

حجم آپدیت از طریق Software Update آیفون 5 ، 107 مگابایت است و به احتمال زیاد برای دستگاه های قدیمی تر کمی کمتر هم می شود .

 

تنها نکته جالب اینجاست این است که الان که من دارم به Software Update آیفون 4S خودم نگاه میکنم میبینم که iOS 6.1 Beta 2 آماده برای دانلود است و خیلی متعجب هستم !! حتما خودتون امتحان کنید و در قسمت نظرات به من بگین برای شما چی اومده . ( البته فکر کنم الان چون اول کاره یه دسته گلی به آب دادن این آقایون اپلی :دی )

 

 

 

برخی از تغییرات حاصل شده از آپدیت به iOS 6.1 :

 

  • ساپورت کردن بسیاری از اپراتور های دیگر جهان برای LTE در آیفون 5
  • توانایی خرید بلیط سینما ها توسط سیری ( فقط در آمریکا )
  • توانایی دانلود جدا جدای اعضای iTunes Match از iCloud
  • دکمه جدید برای ریست کردن تبلیغات

 

توجه : توصیه می‌شود تا وقتی که جیلبریک آن نیامده آپدیت نکنید و آن کسانی که میخواهند به iOS 6.0.1 آپدیت کنند و دیگر ان نسخه از Software Update حذف شده ، میتوانید فایل IPSW آن را از اپل اپس دریافت کنید .

 

مفتخریم که اولین سایت فارسی ای بودیم که این خبر را منتشر کردیم !

 

 

______________________

 

آپدیت : دوستان ، با گفته هکر ها معلوم شده که جیلبریک بر روی  iOS 6.1 صورت میگیره و بهتره که همه به اون نسخه آپدیت کنند ، فقط نه از طریق Software Update خود دستگاه ! اگر میخواهید دستگاهتان را جیلبریک کنید باید با آیتونز اقدام به ریستور یا آپدیت کنید و اگر هم سرعت دانلودتان در آیتونز کم است ، میتوانید فایل iOS 6.1 را ازسایت ما بگیرید فقط باید نسخه مربوط به دستگاه خود را بگیرید !