حل مشکل Pinch to Close همانند آی‌اواس ۷.۱

بر کسی پوشیده نیست که با عرضه‌ی نسخه‌ی هفتم آی‌اواس، باگ‌های این سیستم عامل در هر زمینه‌ای که کاهش یافته باشند حداقل در زمینه‌ی رابط کاربری افزایش یافتند. در این زمینه هم چندان نمی‌توان به اپل خرده گرفت. این نسخه نخستین نسخه‌ای بود که تغییراتی بنیادین در سیستم‌عامل آی‌اواس داده شده بود.

البته این باگ‌ها نیز رفته رفته کمتر شدند و آی‌اواس ۷ هم از نظر گرافیکی هم از نظر عملکرد به پایداری خوبی رسید. به طوری که پایداری آی‌اواس ۷.۱ بسیاری را بالاخره راضی کرده بود. اگر دستگاهتان جیلبریک است و می‌خواهید بر روی همین نسخه بمانید نمی‌توانید بهبودهای آی‌اواس ۷.۱ را تجربه کنید. ولی برنامه‌نویسان نیز بی‌کار ننشسته‌اند و توییک‌های مختلفی برای کشاندن بهبودهای آی‌اواس ۷.۱ به نسخه‌های پایین‌تر ارائه داده‌اند که پیش از این پستی کامل را به معرفی تعدادی از آن‌ها اختصاص دادیم.

توییک جدید GesturesPlus را نیز می‌توان از همین دسته توییک‌ها دانست. اگر از کاربران آیپد یا توییک Auxo 2 بر روی آیفون باشید، به هنگام بستن یک اپلیکیشن با gestureها به طور حتماً با صحنه‌ی عجیب و غریب زیر مواجه شده‌اید:

چنین مشکلی از نسخه‌های نخست آی‌اواس ۷ وجود داشت که اپل بالاخره آن را در آی‌اواس ۷.۱ بهبود بخشید. اگر دستگاهتان جیلبریک است نیز می‌توانید به راحتی با نصب توییک GesturesPlus این مشکل را همانند بهبود صورت‌گرفته در آی‌اواس ۷.۱ حل کنید. حاصل کار را می‌توانید در زیر ببینید:

این توییک تنظیماتی ندارد و به طور کامل بر روی سیستم عامل می‌نشیند. GesturesPlus را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید.