حق اختراع اپل برای دستگاهی با صفحه نمایش انعطاف پذیر

USPTO به تازگی حق اختراعی را برای اپل صادر کرده که در آن چگونگی ساخت یک گوشی هوشمند تاشو با صفحه نمایش انعطاف پذیر شرح داده شده است. حق اختراع با شماره 9,504,170 و به عنوان دستگاه‌‌هایی با صفحه نمایش انعطاف پذیر برای اپل ثبت شده است. زمانی که تلفن در حال استفاد نیست، می‌توان دستگاه را به همراه صفحه نمایش به لطف لولای استفاده شده تا کرد. لولا به گونه‌ای طراحی شده که دستگاه را به دو سمت می‌توان تا نمود.

2images-from-apples-patent-for-flexible-display-devices

اپل از برد مدار چاپی انعطاف پذیر برای اتصال دو نیمه دستگاه به هم استفاده کرده است. غلطک‌ها برای کمک به چرخش صفحه نمایش زمانی که لولاها به کار می‌افتند، قرار داده شده‌اند. در حالی که انتظار می‌رود اپل یک مدل ویژه را به سبب دهمین سالگرد عرضه آیفون با صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر عرضه کند،‌ اما به احتمال قریب به یقین خبری از پتنت مورد بحث نیست. اگر اپل چنین ریسکی را بکند باید شیشه صفحه نمایش تقریبا 100 درصد گوشی را پوشش دهد. در این شرایط تاچ آیدی نیز باید در صفحه نمایش تعبیه گردد. اپل در حال حاضر دکمه هوم مجازی را بر روی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرار داده است که همانند دکمه هوم معمولی کارایی دارد.

می‌توانید سایر تصاویر این حق اختراع را در ادامه مشاهده نمایید.

3images-from-apples-patent-for-flexible-display-devices 4images-from-apples-patent-for-flexible-display-devices 5images-from-apples-patent-for-flexible-display-devices 6images-from-apples-patent-for-flexible-display-devices 7images-from-apples-patent-for-flexible-display-devices