جیلبریک آنتدر آی او اس 6.1.3 و 6.1.5 برای دیوایسهای A4 عرضه شد

همانطور که دیروز به آگاهیتان رساندیم ، iH8sn0w و winocm ، آی او اس ۶٫۱٫۳ ، ۶٫۱٫۴ و ۶٫۱٫۵ را جیلبریک کردند ، اما بدلیل مشترک بودن بعضی از آیتمها بین جیلبریک آی او اس 6 و 7 ، آنها نمی توانستند جیلبریک را عرضه کنند ؛ تا اینکه در عرض چند ساعت و در عین غافلگیری ، iOS 7 نیز جیلبریک شد !

 

امروز نیز iH8sn0w جیلبریک آنتدر دیوایسهای A4 ( آیفون 4 و آیپاد تاچ 4 ) و آیفون 3Gs را عرضه کرد تا جشن جیلبریک تکمیل شود ! برای اینکه بتوانید دیوایسهایی که ذکر شد را جیلبریک کنید ، لازم است تا iOS 6.1.3 یا 6.1.5 داشته باشید و از طریق برنامه ی redsn0w و یا sn0wbreeze آنرا به صورت تدر جیلبریک کنید . بعد هم وارد Cydia شوید و تب Changes را باز کنید و یکبار آنرا رفرش کنید . سپس “p0sixspwn” را در کادر جستجو وارد کنید و توییک مربوطه را نصب کنید . ( در p0sixspwn باید به جای حرف o ، عدد صفر را تایپ کنید )

 

دانلود نرم افزار redsnOw 0.9.15b3

آموزش جیلبریک تدر

 

159345

 

اولویت بعدی انتشار یک جیلبریک دائم برای تمام دیوایسهای دارای iOS 6.1.3 و 6.1.4 است که به گفته ی iH8sn0w قرار است روز کریسمس عرضه به صورت عمومی عرضه شود . تیمی که در جیلبریک دخالت داشتند عبارتند از : @iH8sn0w, @p0sixninja, @planetbeing, @saurik , @SquiffyPwn, @winocm

 

همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری را در وبلاگ خود iH8sn0w کسب کنید . گفته میشود که این جیلبریک بر روی آیفون 4 دارای مشکلاتی است ، پس لطفا حالا که خیالتان از بابت آمدن جیلبریک راحت شده است ، چند روز صبر کنید تا نسخه ی نهایی و آپدیت شده ی آنهم برای تمام دیوایسها عرضه شود و بعد با خیال راحت جیلبریک کنید !

 

دوستان فعلا جیلبریک نکنید و دست نگه دارید تا آپدیت بعدی عرضه بشه . در خود وبلاگ iH8sn0w ، افرادی هستند که جیلبریک کردند و به مشکل برخوردند . پس لطفا صبر کنید .